خروج تفحص از واگذاری پالایشگاه کرمانشاه از دستور کار صحن

۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۹۸۷

انرژی امروز|

عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه گفت: وزیر اقتصاد از نمایندگان فرصت خواستند تا موضوع پالایشگاه را به داوری بگذارند. مجمع نمایندگان استان کرمانشاه هم تصمیم گرفتند؛ مدت محدودی را به وزیر فرصت دهند.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، نماینده مردم کرمانشاه با اشاره به خارج شدن درخواست تحقیق و تفحص از واگذاری پالایشگاه کرمانشاه از دستور کار صحن گفت: وزیر اقتصاد از نمایندگان فرصت خواستند تا موضوع پالایشگاه را به داوری بگذارند و تیم داوری نظرشان را درباره این واگذاری ارائه کنند.

وی در ادامه افزود: مجمع نمایندگان استان کرمانشاه هم تصمیم گرفتند مدت محدودی را به وزیر فرصت دهند. به عبارتی قبل از اینکه گزارش تحقیق و تفحص واگذاری پالایشگاه ارائه شود، نظر داوری هم مطرح شود؛ چنانچه اگر مشکل حل شود طبیعتا گزارش تحقیق و تفحص منتفی است اما اگر به نتیجه نرسید، تحقیق و تفحص دوباره در دستور کار قرار خواهد گرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه با اشاره به اینکه ما باید به وزیر اقتصاد جدید فرصت بدهیم، تاکید کرد: آقای کرباسیان در جریان این بحث‌ها و اختلافات پیش از آغاز وزارت‌شان بوده‌اند. این موضوع در گذشته برایشان مطرح شد بنابراین باید فرصتی داده شود. چنانچه در ابتدای کارشان تیم تحقیق و تفحص می‌تواند مقابل فعالیت‌های آنها باشد. وی در ادامه با بیان اینکه به نظر ما واگذاری پالایشگاه کرمانشاه غیرقانونی صورت گرفته است، تاکید کرد: امیدواریم تیم داوری به درستی کارش را انجام دهد و نتیجه هر چه زودتر اعلام شود. به هر حال ما نظرمان را درباره این واگذاری گفته‌ایم و دو کمیسیون انرژی و اقتصاد هم آن را تایید کرده است.

 

ارسال نظر