معاونت اقتصادی هماهنگ‌کننده تیم اقتصادی باشد

۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۶۳۵

عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی از بررسی موضوع ایجاد معاونت اقتصادی در ریاست‌جمهوری توسط اعضای این کمیسیون خبر داد. 

سیدحسن حسینی‌شاهرودی در گفت‌وگو با خانه ملت در خصوص تشکیل معاونت اقتصادی ریاست‌جمهوری گفت: مسائل اقتصادی به هم وابستگی دارند بنابراین باید تصمیمات اقتصادی به صورت هماهنگ و همه‌جانبه اتخاذ شود. 

نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارتخانه‌ها و نهادهای اقتصادی کشور باید با هماهنگی فعالیت‌های خود را انجام دهند بنابراین اگر معاونت اقتصادی ریاست‌جمهوری با ماموریت ایجاد هماهنگی در تیم اقتصادی دولت تشکیل شده است، می‌توان این موضوع را مثبت ارزیابی کرد. 

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: در صورتی که معاونت اقتصادی ریاست‌جمهوری ماموریت‌های مشابه با ماموریت‌های سایر دستگاه‌های اقتصادی داشته باشد، این موضوع به نفع اقتصاد نیست. 

حسینی‌شاهرودی افزود: موضوع تشکیل معاونت اقتصادی در ریاست‌جمهوری در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود و در این رابطه از مسوولان دولتی دعوت می‌شود که توضیحات درباره این موضوع را به اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس ارائه کنند. 

وی تصریح کرد: سیاست یکسان‌سازی نرخ ارز و فراهم آوردن شرایط برای بهبود فضای کسب وکار و اجرایی کردن صحیح قوانین در حوزه اقتصادی از مطالبات مردم و نمایندگان مجلس از تیم اقتصادی دولت دوازدهم خواهد بود. 

 

ارسال نظر