اخبار

۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۳۹۷

تعطیلی ۲۴ دفتر غیرمجاز بیمه‌گری

اداره کل نظارت بر صلاحیت‌های حرفه‌یی بیمه مرکزی از تعطیلی ۲۴ دفتر غیرمجاز خبر داد. بیمه مرکزی ایران اعلام کرد: در اجرای ماده ۶۶ قانون تاسیس بیمه مرکزی و بیمه‌گری برای ساماندهی بازار بیمه و جلوگیری از فعالیت‌های خارج از قوانین و مقررات، از ابتدای سال جاری از ۲۴ دفتر غیرمجاز بازدید و در چارچوپ ضوابط اقدامات لازم برای تعطیل کردن این دفاتر انجام شده است. براساس این گزارش بیمه‌گذاران می‌توانند از طریق سامانه سنهاب، اعتبار بیمه‌نامه خود را استعلام کنند. سامانه نظارت و هدایت الکترونیکی (سنهاب) از دقت بالا و خطای کمی برخوردار است، هشدارها و رهگیری‌ها را به موقع انجام می‌دهد و ما را از نظر امنیتی مصون می‌کند. توسعه نظارت و اطلاع‌رسانی به واسطه سامانه نظارت و هدایت الکترونیکی امکان‌پذیر است.

نوسان قیمت انواع سکه در بازار

قیمت انواع سکه روز دوشنبه در بازار با نوسانی اندک همراه بود و هر دلار آزاد نیز با افزایش ۳۸۳۱ تومان داد و ستد شد.

به گزارش «تعادل» هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید روز دوشنبه در بازار تهران با یک هزار و ۱۰۰ تومان کاهش نسبت به روز یک‌شنبه، یک میلیون و ۲۱۴ هزار و ۳۰۰ تومان فروخته شد.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۶۰۰ تومان افت، یک میلیون و ۱۸۷ هزار و ۷۰۰ تومان است. هر قطعه نیم سکه بهار آزادی نیز با ۷۰۰ تومان کاهش، ۶۳۰ هزار و ۱۰۰ تومان داد و ستد شد؛ در عین حال، هر قطعه ربع سکه بهار آزادی هم با ۲۰۰ تومان افت، ۳۶۸ هزار و ۸۰۰ تومان قیمت خورد.

در بازار هر قطعه سکه گرمی با یک هزار و ۲۰۰ تومان افزایش، ۲۵۱ هزار و ۹۰۰ تومان است؛ همچنین قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در بازار دیروز با ۳۶۹ تومان رشد، ۱۱۸ هزار و ۷۳۴ تومان معامله شد.

صرافی‌ها هر دلار امریکا را با 4تومان افزایش ۳ هزار و ۸۳۱ تومان ارزش‌گذاری کردند؛ همچنین هر یورو با ۶ تومان افت ۴ هزار و ۵۳۷ تومان فروخته شد و قیمت هر پوند انگلیس نیز با ۶ تومان افت، ۴ هزار و ۹۲۱ تومان است. همچنین بانک مرکزی نرخ تبادلی ۳۹ ارز را اعلام کرد که براساس آن نرخ ۳۰ ارز از جمله دلار، یورو و پوند نسبت به روز یک‌شنبه افزایش و نرخ ۶ واحد پولی کاهش یافت؛ نرخ ۳ ارز دیگر نیز ثابت ماند. براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار امریکا برای روز (دوشنبه سی‌ام مردادماه) با ۲۶ ریال افزایش نسبت به روز یک‌شنبه ۳۲ هزار و ۹۸۰ ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با ۳۷ ریال افزایش نسبت به روز یک‌شنبه ۴۲ هزار و ۴۶۱ ریال و هر یورو با یک ریال افزایش ۳۸ هزار و ۷۶۴ ریال ارزش‌گذاری شد.

 

ارسال نظر