اخبار

۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۰۳۰

برداشت وجه بدون‌کارت از خودپردازهای بانک آینده

بانک آینده به ‌منظور پاسخ‌گویی به نیاز مردم، افزایش دسترسی سریع هموطنان به خدمات بانکی و تسهیل امور مشتریان، خدمت جدید برداشت وجه بدون کارت از طریق دستگاه‌های خودپرداز را فراهم کرده است.  به این ترتیب در مرحله نخست، شخصی که قصد دادن مجوز برداشت وجه به شخص دیگر را دارد ضمن همراه داشتن کارت خود به دستگاه خودپرداز بانک آینده مراجعه و نسبت به انتخاب «تراکنش برداشت وجه» و پس از آن، انتخاب تراکنش «مجوز برداشت به شخصی دیگر» اقدام می‌نماید. سپس دارنده کارت پس از وارد کردن کد ملی خود و تعیین مبلغ مورد نظر کد ١3رقمی تحت عنوان «کد برداشت» را از دستگاه خودپرداز دریافت می‌کند. این کد باید به ذی‌نفع تراکنش؛ یعنی «متقاضی دریافت وجه بدون کارت» اعلام شود. در مرحله بعدی، متقاضی دریافت وجه بدون کارت باید تا قبل از عملیات نقل‌وانتقال دست‌های تراکنش‌ها(Batch شبانه) به یکی از خودپردازهای بانک آینده مراجعه و بدون وارد کردن کارت و صرفا با زدن دکمه «تایید» وارد منوی تراکنش‌های بدون کارت شده و از طریق گزینه «دریافت وجه» با وارد کردن کد برداشت 13رقمی، کد ملی دارنده کارت و تعیین مبلغ، وجه را به ‌صورت کلی یا مرحله‌یی دریافت کند.

اطلاعیه کاسپین درباره تعاونی منحله فرشتگان

موسسه کاسپین در اطلاعیه جدیدی، برخی نکات درباره تعاونی منحله فرشتگان را خطاب به سپرده‌گذاران اعلام کرد. با اعمال ماده ٢٣۶ در مجلس شورای اسلامی درباره ساماندهی موسسات اعتباری، موسسه اعتباری کاسپین با محوریت قوه قضاییه و حمایت بانک مرکزی حقوق سپرده‌گذاران تعاونی‌های منحله فرشتگان مدیریت می‌شود. پس از تصویب اعمال ماده ٢٣۶ توسط مجلس شورای اسلامی در زمینه ساماندهی موسسات مالی و اعتباری در هفته گذشته، این پرسش در میان سپرده‌گذاران تعاونی‌های منحله به ویژه تعاونی فرشتگان پدید آمد که چه سرنوشتی برای سپرده‌های مردم در پیش است و چه راه‌حلی برای استیفای حقوق سپرده‌گذاران پیشنهاد خواهد شد؟ این سوال کلیدی موضوعی است که لازم است با دقت مورد بررسی و تدقیق قرار گیرد.

رشد شاخص تاثیرگذاری بانک تجارت در اینستاگرام

بر اساس تحلیل شبکه اجتماعی اینستاگرام، شاخص تاثیرگذاری محتوای صفحه رسمی بانک تجارت در این شبکه از ابتدای فعالیت این صفحه تاکنون رشد چشمگیری داشته است.   به گزارش روابط‌عمومی بانک تجارت، ابراهیم کاظم‌پور سخنگوی این بانک روز سه‌شنبه بیست و چهارم مردادماه با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: با توجه به گستره مخاطبان بانک تجارت در شبکه‌ها و پیام‌رسان‌های اجتماعی، تولید محتوا و پاسخگویی به کاربران در صفحات بانک، مخاطب محور و براساس رفتار تعاملی با کاربران انجام می‌شود. وی برنامه‌ریزی براساس اطلاعات و تحلیل‌های ارائه شده توسط شبکه‌های اجتماعی را یکی از بهترین روش‌های دستیابی به اهداف روابط عمومی و فروش خدمات بانکی دانست و تاکید کرد: با تغییرات گسترده و پرشتاب شبکه‌های اجتماعی اکنون تحلیل‌هایی که خود این شبکه‌ها در خصوص مخاطبان ارائه می‌دهند به خوبی می‌تواند وضعیت تعاملی و تاثیرگذاری محتوای تولید شده را نشان دهد.

تقدیر بانک ‌پاسارگاد از نفرات برتر آزمون سراسری

 بانک ‌پاسارگاد برای دهمین سال متوالی، از نفرات برتر آزمون سراسری سال 1396 تقدیر به عمل خواهد آورد.  به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک ضمن اعلام این خبر گفت: بانک ‌پاسارگاد به منظور ارج نهادن به تلاش و شایستگی نفرات برتر آزمون سراسری، برای دهمین سال متوالی از این عزیزان تقدیر خواهد کرد. این بانک این اقدام را از سال 1387 آغاز کرده‌است و هم‌اکنون برترین‌های کنکور سراسری سال‌های گذشته در مقاطع بالاتر نیز تحت حمایت بانک پاسارگاد هستند.   وی افزود: بانک‌پاسارگاد به نفرات اول، دوم و سوم 5 گروه آزمایشی سهام بانک ‌پاسارگاد را اهدا خواهد کرد. همچنین تا هر مقطعی که در داخل کشور ادامه تحصیل دهند، مبلغی به‌طور ماهانه به حساب این عزیزان واریز خواهد شد.

مدیر روابط‌عمومی بانک پاسارگاد در پایان ضمن اشاره به هدف بانک‌پاسارگاد از این اقدام خاطرنشان کرد: بانک‌ پاسارگاد در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی خود، بر خود لازم می‌داند با حمایت و تقدیر از نخبگان کشور، زمینه را برای کاهش دغدغه‌های این عزیزان و ارتقای سطح علمی و تجربی ایشان آماده کند تا بتوانیم از وجود این سرمایه‌های ارزشمند برای پیشرفت و آبادانی کشورمان بهره‌‌مند شویم.

افتتاح شعبه بانک ایران‌زمین در آبادان

سیصد و سی یکمین شعبه بانک ایران زمین در شهر آبادان با حضور اعضای شورای شهر آبادان، فعالان اقتصادی، همکاران سایر بانک‌ها و مردم متعهد این شهر و مسوولان این بانک افتتاح شد.  به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، شعبه 2620 این بانک در شهر آبادان برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم جنوب کشور و با نگاه ارائه خدمات به بخش‌های تولیدی و رفع محرومت از این مناطق افتتاح شد.  در مراسمی که به همین منظور در محل این شعبه برگزار شد، محمدرضا ادبی، معاون عملیات بانک ضمن تشکر از فعالان اقتصادی و مسوولان شهری و همکاران گرامی در سایر بانک‌ها بیان کرد: یکی از ضرورت‌ها برای بانک ایران زمین افتتاح شعبه در شهر ارزشی آبادان بود.

مصطفی یزدانجو، مدیر امور شعب استان‌های بانک ایران زمین نیز اظهار کرد: یکی از آرزوهای مدیریت استانی و عملیات بانکی بانک ایران زمین، افتتاح شعبه در شهر آبادان بود.

 

ارسال نظر