ساماندهی ۴ هزار تولیدی در شهرستان بهارستان

۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۶۴۵
ساماندهی ۴ هزار تولیدی در شهرستان بهارستان

رییس اداره اصناف شهرستان بهارستان گفت: بیش از ۴هزار تولیدی در سطح شهرستان بهارستان ساماندهی شده و دارای مجوز هستند. بیوک حمیدی در رابطه با شرایط تولیدی‌های موجود در بهارستان اظهار کرد: در شهرستان بهارستان ۲۱هزار واحد صنفی وجود دارد که تاکنون ۱۶هزار واحد را قانونمند کرده‌ایم و ۵ هزار پرونده در دست اقدام است. وی همچنین با بیان اینکه هر واحد صنفی باید به شکل قانونمند فعالیت کند، تصریح کرد: عمده‌ترین وظیفه‌یی که بر دوش اصناف است، ساماندهی واحد‌های صنفی بدون پروانه است.

 به گزارش رسیده از اتاق اصناف بهارستان، حمیدی در ادامه از شرایط تولید در بهارستان ابراز رضایت کرد و گفت: نزدیک به ۴هزار تولیدی در سطح شهرستان بهارستان موجود است؛ ضمن اینکه بزرگ‌ترین تولیدکننده کفش در استان تهران هستیم. وی با اشاره به نقش اصناف در جامعه امروز اظهار کرد: اصناف پیشینه بالایی دارد و همیشه بدون هیچ حمایت و پشتیبانی از دولت اشتغال‌زایی کرده و در پرداخت‌های مالیات کمک حال دولت بوده است. وی زحمات اصناف را جهادگونه دانست و ادامه داد: این قشر زحمتکش از دورترین نقاط دنیا کالاهای مورد نیاز مردم را فراهم می‌کنند تا مایحتاج مردم تامین شود.

حمیدی با تاکید بر مشکلات مالیات موجود در کشور تشریح کرد: موضوعی که سبب نارضایتی بسیاری از مردم شده، مربوط به مالیات است؛ چراکه با توجه به رکورد چند ساله حاکم بر کشور نه تنها این مالیات کم نشده بلکه افزایش نیز داشته است. این امر دلیل گله‌مندی مردم و مانع تغییر شغلشان است و به اجبار ضرر می‌دهند و پای کارشان می‌ایستند.

 

ارسال نظر