شماره امروز: ۵۴۷

| | |

یازدهمین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار در سالن همایش‌های هتل المپیک تهران آغاز به کار کرد.

یازدهمین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار در سالن همایش‌های هتل المپیک تهران آغاز به کار کرد. به گزارش خبرنگار روابط‌ عمومی، صبح روز دوشنبه ۴ اسفندماه ۱۳۹۹ یازدهمین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز فولاد با حضور سعید زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صمت، اردشیر سعد‌محمدی سرپرست معاونت امور معدن و صنایع معدنی وزارت صمت، عزت‌الله اکبری رییس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، محمود نیلی‌احمد‌آبادی رییس دانشگاه تهران و جمعی از مدیران صنایع فولادی و معدنی کشور در هتل المپیک تهران آغاز به کار کرد‌. از مهم‌ترین محورهای این همایش می‌توان به اهمیت صادرات (فروش/تهاتر)، چالش‌های تغییرات مکرر سیاست‌‌های داخلی و تحولات بین‌‌المللی، بررسی عرضه و فروش داخلی (بورس کالا) و قیمت‌‌گذاری محصولات فولادی، توسعه فناوری، ارتقای بهره‌‌وری، تحول دیجیتال و نسل چهارم انقلاب صنعتی در صنعت فولاد، توازن پایدار تولید، تعامل سازنده، میزان سرمایه‌گذاری و سهم سود ارکان چرخه تولید فولاد، بازنگری، تدوین استراتژی و به‌‌روزآوری طرح جامع فولاد، ارتباط دوسویه بازار سرمایه و ارکان چرخه فولاد، فرصت‌ها و تهدیدها، توسعه اکتشاف و راه‌اندازی معادن راکد سنگ آهن و زغال‌سنگ و مسوولیت‌‌های اجتماعی شرکت‌‌های معدنی و صنعتی حوزه فولاد اشاره کرد. اردشیر سعد‌محمدی سرپرست معاونت امور معدن و صنایع معدنی وزارت صمت در بازدید از غرفه شرکت فولاد خوزستان و در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت: برای حفظ جایگاه بین‌المللی، صادرات فولاد ادامه دارد. ارزآوری و حضور مستمر در بازارهای بین‌المللی از برنامه‌های اصلی وزارت صمت در صنایع معدنی و فولادی است.  وی افزود: از طرفی به منظور ساماندهی بازار، در حال تدوین برنامه استراتژیک هستیم که به زودی به شرکت‌های مختلف معدنی و فولادی ابلاغ می‌شود. در این برنامه سهم تامین بازار داخل و میزان صادرات تعیین شده است.  اردشیر سعدمحمدی در پاسخ توضیحات بهمن تجلی‌‌زاده معاون فروش و بازاریابی فولاد خوزستان مبنی بر اینکه مبنای تولید فولاد خوزستان صادرات است، گفت: شرکت فولاد خوزستان یکی از بنگاه‌های موفق در تولید و صادرات کشور به شمار می‌آید، از طرفی این شرکت در تامین نیازهای داخل همیشه پیشقدم است. بهمن تجلی‌زاده معاون فروش و بازاریابی این شرکت با بیان اینکه صادرات از محورهای اصلی فولاد خوزستان به شمار می‌آید، گفت: سیاست‌‌های فولاد خوزستان ایجاد توازن در بازار است و محصولات این شرکت در اقصی نقاط جهان مشتری دارد. گزارش خبرنگار ما حاکی است، بهمن تجلی‌زاده معاون فروش و بازاریابی، محمد سلیمی‌نبی معاون خرید، غلامرضا فروغی‌نیا مدیر روابط عمومی، رحیم رضایی مدیر خرید مواد اولیه و انرژی، رضا وکیلی سرپرست مدیریت فروش داخلی از شرکت فولاد خوزستان در این همایش حضور دارند. گفتنی است، یازدهمین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار از چهارم لغایت ششم اسفندماه ۱۳۹۹ در محل سالن همایش‌های هتل المپیک تهران برگزار شد.

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر

نظر کاربران