شماره امروز: ۵۴۷

| | |

مدیریت ارتباطات و اموربین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از برگزاری مسابقه عکس و چند رسانه‌ای فرهنگ اقوام و مردم ایران به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و با همکاری و مشارکت مرکز

مدیریت ارتباطات و اموربین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از برگزاری مسابقه عکس و چند رسانه‌ای فرهنگ اقوام و مردم ایران به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و با همکاری و مشارکت مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران خبر داد. به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه؛ سید مجتبی تقوی نژاد با اشاره به اینکه متروی تهران و حومه به عنوان بزرگ‌ترین سامانه حمل و نقل درون شهری روزانه شاهد میلیون‌ها مسافر با تنوع فرهنگی از گوشه و کنار سرزمین مان است افزود: در واقع روزانه شاهد حرکت یک جریان زنده فرهنگی در شهر زیرزمینی تهران هستیم و این فضا فرصت مناسبی را ایجاد کرد تا با اجرای برنامه‌های مختلف و برگزاری جشنواره‌های فرهنگی به معرفی، حفظ و پاسداشت این آداب و رسوم بپردازیم.

هر جایی در گوشه و کنار این سرزمین از فرهنگ و آداب و رسومی برخوردار است که برای اهالی آن جذابیت‌هایی را به همراه دارد، البته این آداب ممکن است برای افرادی که از دور وارد آن می‌شوند بسیار جذاب‌تر هم به نظر بیاید. وی تصریح کرد: آداب و رسوم هر مکانی برگرفته از تاریخ و فرهنگ آن است که بدون شک یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر سفر، ارتباط با مردمی است که در مسیر یا مقصد سفر شما زندگی می‌کنند. تقوی‌نژاد افزود: توانایی برقراری ارتباط موثر با مردم آن منطقه می‌تواند افراد را در مسائل مختلفی نظیر آشنایی با آداب و رسوم آن دیار کمک کند و همچنین با تکیه‌ بر این توانایی قادر خواهد بود در طول سفر با افراد مختلفی ملاقات کرده و دوستان خوبی را برای خود بیابید.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: با توجه به حضور طیف گسترده و متنوعی از اقوام و فرهنگ‌های مختلف کشورمان، در مترو تصمیم گرفتیم تا از ظرفیت مناسب گذرگاه‌های فرهنگی مترو برای معرفی بیشتر فرهنگ و آداب و رسوم اقوام به شهروندان و مسافران استفاده کنیم.

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر

نظر کاربران