شماره امروز: ۵۴۷

| | |

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: در قالب یک تفاهمنامه برای ترویج فرهنگ مدیریت پسماند در سریال «نون.خ» هزینه کردیم.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: در قالب یک تفاهمنامه برای ترویج فرهنگ مدیریت پسماند در سریال «نون.خ» هزینه کردیم. به گزارش مهر، گنجانده شدن محتواهای زیست محیطی همچون مدیریت پسماند و حفاظت از حیات وحش در فصل اخیر سریال نوروزی «نون.خ» با واکنش‌های مثبتی از سوی مردم و فعالان محیط زیست روبرو شد. صدرالدین علیپور رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه همکاری با صداوسیما از سوی شورای شهر تهران از تکالیف این سازمان تعریف شده و برای تهیه و ساخت انیمیشن، کلیپ و آیتم‌های مختلف نمایشی با این دستگاه همکاری‌هایی صورت گرفته است، گفت: با توجه به اینکه سریال نون. خ از پرمخاطب‌ترین سریال‌های تلویزیونی است تصمیم به همکاری با آن گرفته شد. وی با اشاره به اینکه برای پیشبرد اهداف تبلیغی و ترویجی این سریال از جمله کم حجم سازی پسماندها، تفکیک و جداسازی پسماند، رها نکردن پسماند در طبیعت و … با کمک یک تیم مشاوره در قالب یک تفاهمنامه به این موضوع پرداختیم، گفت: حدود یک میلیارد تومان برای قرارگیری آیتم‌های تبلیغی مورد نظر در این سریال صرف شد.

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر

نظر کاربران