اقدام جهادگرانه روابط عمومی‌های صنعت برق در فرهنگ‌سازی مدیریت انرژی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: وظیفه فرهنگ‌سازی و تغییر فرهنگ مشتریان و حتی سازمان در شرح وظایف روابط عمومی است

۱۴۰۱/۰۹/۱۳ ۰۰:۴۳:۴۳
| | |

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: وظیفه فرهنگ‌سازی و تغییر فرهنگ مشتریان و حتی سازمان در شرح وظایف روابط عمومی است و این امر تکلیف را بزرگ‌تر و اهمیت این جایگاه را مهم‌تر می‌کند که روابط‌ عمومی‌های صنعت برق جهادگرانه در این زمینه و فرهنگ‌سازی مدیریت انرژی اقدام می‌کنند. علی سهرابی بیدار در جلسه کمیته روابط عمومی‌های منطقه غرب کشور اظهار کرد: هدف والای این امر انتقال تفکر، ایده و برنامه‌ها در شرکت توانیر به بدنه صنعت برق کشور است و همچنین دریافت نقطه نظرات که نتیجه نهایی آن هماهنگ شدن بخش روابط عمومی صنعت برق کشور خواهد بود و این بسیار ارزشمند است. وی با بیان اینکه روابط عمومی اولین و آخرین پل ارتباطی یک سازمان با ذی‌نفعان است، افزود: روابط عمومی با کسانی که مرتبط است، خدمت می‌رساند و خدمت می‌گیرد گفت‌وگوها را رقم می‌زند، بنابراین ما باید ذائقه ذی‌نفعان خود را بشناسیم و گفت‌وگوها و اقداماتی داشته باشیم که با همراهی آنها بتوانیم به اهداف خود برسیم. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز کرد: وظیفه فرهنگ‌سازی و تغییر فرهنگ مشتریان و حتی سازمان در شرح وظایف روابط عمومی است و این امر تکلیف را بزرگ‌تر و اهمیت این جایگاه را مهم‌تر می‌کند که روابط‌ عمومی‌های صنعت برق جهادگرانه در این زمینه و فرهنگ‌سازی مدیریت انرژی اقدام می‌کنند. سهرابی بیدار با اشاره به اهمیت ارتباط و تعامل با رسانه‌ها خاطرنشان کرد: نقطه ارتباط سازمان‌ها در صنعت برق با رسانه به دست روابط عمومی‌ها است که این تعامل بسیار ارزشمند است. وی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در روابط عمومی این شرکت عنوان کرد: انتشار یک هزار و ۴۷ خبر و درج ۷۰۰ آگهی در نشریات و در بحث تولید محتوا نیز تولید یکصد و ۳۸ خبر، ۵۵ موشن گرافی و ۲۰۹ طرح گرافیکی در راستای بحث مدیریت انرژی و پخش ۱۰۵ هزار ثانیه تیزر و زیرنویس در صدا و سیمای مرکز همدان بخشی از اقدامات روابط عمومی توزیع برق همدان از ابتدای سال جاری تاکنون است. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه در تبلیغات محیطی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است، عنوان کرد: نصب بنرهای مدیریت مصرف در یکصد ایستگاه اتوبوس، ۴۰ بیلبورد تبلیغاتی در جاده‌ها و سطح شهرها، ۱۵ عرشه پل و چهار تلویزیون شهری در ایام پیک بار تابستان از جمله این فعالیت‌ها است. سهرابی بیدار ادامه داد: نتیجه این اقدامات و تلاش همکاران کسب رتبه برتر روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی استان همدان شده طی سه سال پیاپی است. وی با بیان اینکه روابط عمومی نقش موثری در موفقیت‌های شرکت دارد، گفت: امید است همه افکار، ایده‌ها، برنامه‌ها و حرکت‌های ما منجر به برداشتن گام‌های بلندتری برای کسب رضایت و خدمت به مردم باشد.

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر

نظر کاربران