شماره امروز: ۵۴۷

مدیر اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری اراک خبر داد

| | |

مدیر اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری اراک گفت: به مناسبت گرامیداشت

مدیر اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری اراک گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و در راستای اجرای طرح «شهروند مطالبه‌گر، مدیر پاسخگو»، مدیران مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری با حضور در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷، پاسخگوی مستقیم درخواست‌های شهروندان در قالب تماس‌های تلفنی خواهند بود.به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اراک، علی حیدری با اعلام این خبر گفت: از صبح روز دوشنبه مورخ هفتم شهریور ماه سال جاری و به مدت سه روز، شهرداران مناطق ۶ گانه اراک و روسای سازمان‌های مدیریت پسماند، سیما، منظر و فضای سبز، مدیریت حمل و نقل بار و مسافر و مدیریت آرامستان‌های شهرداری اراک، با حضور در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ پاسخگوی مستقیم درخواست‌های شهروندان در حوزه مدیریت شهری در قالب تماس‌های تلفنی خواهند بود.وی در ادامه تاکید نمود: شهروندان اراکی می‌توانند درخواست‌ها، مسائل و مشکلات خود در حوزه مدیریت شهری را با سامانه ۱۳۷ شهرداری که روزانه پاسخگوی تماس شهروندان می‌باشد، در میان بگذارند.حیدری در پایان گفت: مرکز سامانه ۱۳۷ شهرداری اراک، گامی موثر در تکیه بر فناوری ارتباطات است و شهروندان تنها با تماس با شماره سه رقمی ۱۳۷، می‌توانند درخواست‌های خود از شهرداری را مطرح و در ادامه نتیجه را مطلع شوند.

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر

نظر کاربران