شماره امروز: ۵۴۷

| | |

شهردار بندرعباس گفت: تکریم ارباب رجوع و احترام به مردم از اولویت‌های شهرداری است

تکریم ارباب رجوع از اولویت‌های شهرداری بندرعباس

شهردار بندرعباس گفت: تکریم ارباب رجوع و احترام به مردم از اولویت‌های شهرداری است و موظفیم به نحو احسن کار مردم را در چارچوب قانون انجام دهیم. به گزارش خبرنگار «اعتماد» از بندرعباس، مهدی نوبانی در نشست با جمعی از خبرنگاران، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: نظم و انضباط، ساختار اداری و مالی هر مجموعه مهم‌ترین چیزی است که وقتی مدیری می‌آید باید رسیدگی کند و ما در این یک و نیم ماه که وارد شهرداری شده‌ایم از مناطق بازدید می‌کنیم و با دیدگاه‌ها آشنا می‌شویم. وی ادامه داد: بحث شفاف‌سازی و فعالسازی هم از دیگر کارهای شهرداری است که در همان هفته اول سامانه ستاد را راه‌اندازی کردیم و اطلاعات تمام پیمانکاران را در آن ثبت نمودیم . شهردار بندرعباس تصریح کرد: تمام تلاشمان را برای احداث و اتمام پروژه‌های نیمه تمام گذاشته‌ایم و خود را برای ایام عید آماده می‌کنیم، اما مشکلی که وجود دارد بحث نقدینگی است و بالغ بر ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰ میلیارد تومان شهرداری بندرعباس بدهکاری دارد که با قدرت ورود کردیم و سعی می‌کنیم مشکلات را مرتفع کنیم. وی افزود: از ۳ شرکت بزرگ کشوری در حوزه فضای سبز دعوت کرده‌ایم که به بندرعباس بیایند و طرح جامع فضای سبز بندرعباس را تدوین کنیم.

دریافت گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001: 2015 توسط آبفای اصفهان

آبفای استان اصفهان پس از ممیزی خارجی توسط شرکت مودی اینترنشنال، موفق به دریافت گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001: 2015 شد. معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: پس از استقرار سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001: 2015 در ستاد مرکزی، مناطق 2 و 6 شهر اصفهان و مناطق خودگردان برخوار، خمینی‌شهر، نجف‌آباد، لنجان، تصفیه‌خانه آب بابا شیخعلی وتصفیه‌خانه فاضلاب شمال، این گواهینامه با اعتبار سه سال برای آبفای استان اصفهان صادر شد.  مجتبی قبادیان در خصوص سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001: 2015 افزود: این سیستم شناخته شده‌ترین استاندارد مدیریتی در جهان است که در سال ۲۰۱۵ ویرایش جدید (پنجمین نسخه) آن توسط سازمان بین‌المللی استانداردها ارایه شده است.  وی مبنای استقرار سیستم مدیریت کیفیت  ISO 9001: 2015 را بر اساس استاندارد‌های بین‌المللی اعلام کرد و گفت: با اجرای این فرایند، توانایی ارایه خدمات مستمر به مشترکین به منظور افزایش رضایت مردم فراهم می‌شود چرا که هدف از اجرای این استاندارد بین‌المللی، یکسانی در ساختار سیستم‌های مختلف مدیریت کیفیت است. معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه به کارگیری یک سیستم مدیریت کیفیت، یک تصمیم استراتژیک برای شرکت است که زمینه را برای فعالیت‌های توسعه پایدار فراهم می‌کند، تصریح کرد: برآورده‌سازی مستمر الزامات و پرداختن به نیازها و انتظارات آینده، در استقرار این سیستم مدیریت کیفیت، باعث افزایش پویایی، اصلاح، بهبود، نوآوری و خلاقیت در انجام کارها می‌شود. 

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر

نظر کاربران