شماره امروز: ۵۴۷

| | |

دهمین دوره همایش سراسری رضایت مندی مشتری با حضور دکتر میر محمد صادقی رییس موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران،

دهمین دوره همایش سراسری رضایت مندی مشتری با حضور دکتر میر محمد صادقی رییس موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران، دکتر محمد حسین فرهنگی عضو و سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی و سید حمید پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور 26 آذر ماه در مرکز همایش‌های رایزن تهران برگزار شد، ذوب آهن اصفهان توانست در این همایش لوح رضایت مندی مشتری را کسب کند. محمد حسین فرهنگی گفت: فعالان اقتصادی نقش بسیار مهمی در رونق اقتصادی کشور دارند و این مهم وقتی با رضایت مندی مشتری باشد می‌تواند به یک برند محبوب تبدیل گردد که در این صورت همیشه ماندگار خواهد بود، رضایت مشتری می‌تواند یک رابطه دو سویه باشد تا بنگاه‌های اقتصادی فقط تولید ثروت نکنند و عوامل دیگر که مدنظر مشتری است را در تولیدات خود رعایت کند. وی ایجاد تناسب بین پشتیبانی و تولید، پاسخگویی و بازخورد گرفتن از مشتری را از عوامل مهم در کسب رضایت از مصرف کننده دانست و یادآور شد: افزایش رضایت مشتری یکی از راهکارهای تبلیغات و برندینگ است. سید حمید پورمحمدی گفت: یکی از واقعیت‌های تولید در بازار جهانی کسب رضایت مشتری و حصول اطمینان از رضایت در مصرف است و همیشه باید نیاز مشتری مهم‌ترین مقصد تولید کننده باشد و این رضایت باید استمرار داشته باشد. وی افزود: مسوولیت اجتماعی همیشه انجام کارهای عام‌المنفعه نیست بلکه ایجاد اشتغال، احیاء صنعت، صیانت از محیط زیست ومشتری مداری نیز می‌تواند به نوعی مسوولیت اجتماعی باشد.علیرضا عباسیان مدیر مهندسی فروش و توسعه بازار شرکت گفت: شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان با تولید مقاطع ساختمانی و طویل، انواع ریل، آرک معدن، کلاف‌های صنعتی و ساختمانی و غیره طیف وسیعی از نیاز جامعه را به لحاظ صنعتی و ساختمانی و همچنین زیر ساخت‌ها پوشش می‌دهد این شرکت به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده مقاطع ساختمانی و صنعتی به عنوان یک برند جهانی شناخته شده در بازار‌های خارجی و داخلی به شمار می‌رود از این رو همواره دغدغه توجه به نیاز مشتری خود را داشته و در این راستا در کل فرایند تولید، فروش و تحویل دیدگاه‌های مشتریان و ذینفعان خود را مدنظر قرار می‌دهد . وی با اشاره به اینکه تولید براساس سفارش و نیاز سنجی بازار از فعالیت مستمر شرکت است، تصریح کرد: ارتقا و حفظ کیفیت محصول مطابق با بروز‌ترین استانداردهای ملی و جهانی همواره در ذوب آهن مورد توجه بوده و رضایت مندی بالای 75 درصد از شرکت از دیدگاه مشتریان گواه این ادعا است. 

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر

نظر کاربران