تغییرات در اتاق تهران

۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۶۱۳۷

انتخابات هیات رییسه پنج کمیسیون مشورتی اتاق تهران روز گذشته برگزار شد و طی آن، ترکیب رییس و نواب رییس کمیسیون‌های «تسهیل تجارت و توسعه صادرات»، «انرژی و محیط‌زیست»، «کشاورزی و صنایع تبدیلی»، «اقتصاد سلامت» و «کمیسیون حمایت قضایی و مبارزه با فساد» مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، در انتخابات هیات رییسه «کمیسیون تسهیل تجارت و توسعه صادرات اتاق تهران»، محمد لاهوتی با کسب اکثریت آرا به عنوان رییس این کمیسیون برگزیده شد. همچنین مهدی شریفی نیک نفس با 12 رای به عنوان نایب‌رییس اول و بهرامی با 11 رای به عنوان نایب‌رییس دوم برگزیده شدند

انتخابات هیات رییسه «کمیسیون انرژی و محیط‌زیست اتاق تهران» نیز با حضور اکثریت اعضا برگزار شد و با رأی فعالان اقتصادی، رضا پدیدار برای دومین دوره پیاپی به عنوان رییس این کمیسیون انتخاب شد. حمیدرضا صالحی با 12 رأی و بهزاد حضرتی با 6 رأی به ترتیب به عنوان نایب‌رییس اول و نایب‌رییس دوم کمیسیون انرژی و محیط‌زیست اتاق تهران انتخاب شدند. در انتخابات هیات رییسه «کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق تهران» نیز کاوه زرگران برای یک دوره دو ساله به عنوان رییس این کمیسیون انتخاب شد. همچنین با رأی اعضای کمیسیون، محمدرضا فرشچیان و مهدی معصومی اصفهانی به ترتیب به عنوان نایب‌رییس اول و دوم کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق تهران برای دوره دو ساله پیش رو انتخاب شدند.

اعضای «کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق تهران» نیز طی نشستی که ظهر روز یک‌شنبه برگزار شد، با رأی اعتماد مجدد به محمود نجفی‌عرب، او را به عنوان رییس این کمیسیون انتخاب کردند. همچنین ابوالفتح صانعی و هاله حامدی‌فر، به ترتیب به عنوان نایب‌رییس اول و دوم انتخاب شدند.

از آنسو، با رای اعضای کمیسیون«حمایت قضایی و مبارزه با فساد» اتاق تهران، حسن فروزان‌فرد به عنوان رییس این کمیسیون برگزیده شد و در عین حال، احمد آتش‌هوش و مهراد عباد نیز به عنوان نواب رییس انتخاب شدند.

 

 

ارسال نظر