شماره امروز: ۵۴۷

| کدخبر: 128462 | |

ایسنا| وزارت صنعت، معدن و تجارت اهداف کیفی صنعت خودرو در سه حوزه کیفیت محصول، خدمات فروش و خدمات پس از فروش را برای سال جاری تعیین و جهت اجرا به خودروسازان ابلاغ کرد.

ایسنا| وزارت صنعت، معدن و تجارت اهداف کیفی صنعت خودرو در سه حوزه کیفیت محصول، خدمات فروش و خدمات پس از فروش را برای سال جاری تعیین و جهت اجرا به خودروسازان ابلاغ کرد.

این وزارتخانه اهداف کیفی صنعت خودرو در سه حوزه کیفیت محصول، خدمات فروش و خدمات پس از فروش خودروهای سواری در سال کاری ۱۳۹۷ را تعیین و برای اجرا به خودروسازان ابلاغ کرده است. براساس این ابلاغیه و هدف‌گذاری صورت گرفته از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، تا پایان سال ۱۳۹۷ شاخص «رضایت مشتریان از کیفیت اولیه خودروهای سواری» باید به عدد ۷۱۲ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز، ارتقا یابد. این هدف‌گذاری در حالی است که در آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، میانگین رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری برابر با ۶۸۹ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز بوده است.

در شاخص«میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری» نیز هدف‌گذاری شده که تا پایان سال 97 این شاخص به عدد ۷۵۰ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز، ارتقا یابد.

این در حالی است که در آخرین ارزیابی صورت گرفته متوسط رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری برابر با ۶۷۲ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز بوده است. همچنین شاخص «میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودروهای سواری» نیز میانگین رضایتمندی مشتریان تا پایان سال ۱۳۹۷ باید به عدد ۷۶۵ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز، ارتقا یابد.

در آخرین ارزیابی صورت گرفته در این رابطه میانگین رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودروهای سواری برابر با ۶۹۸ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز بوده است.

اهداف کیفی تعیین شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، برای صنعت خودرو چندی پیش از سوی مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت به تمام شرکت‌های خودروساز و واردکننده خودرو ابلاغ و از این شرکت‌ها خواسته شده گزارش درصد پیشرفت برای تحقق اهداف تعیین شده در هر یک از حوزه‌های سه‌گانه یاد شده را به صورت ماهانه به این وزارتخانه گزارش کنند.

 

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر

نظر کاربران