شماره امروز: ۵۴۷

| | |

محیط کسب و کار در دنیای امروز محیطی پویا و رقابتی است و سازمان‌ها تلاش می‌کنند با افزایش نیروی بهره‌وری ارزش سهام خود را بالا ببرند. مدیریت ارتباط با مشتری ابزاری جهت رسیدن به این هدف است.

محیط کسب و کار در دنیای امروز محیطی پویا و رقابتی است و سازمان‌ها تلاش می‌کنند با افزایش نیروی بهره‌وری ارزش سهام خود را بالا ببرند. مدیریت ارتباط با مشتری ابزاری جهت رسیدن به این هدف است. امروزه بازاریابی به برقراری رابطه‌ای موثر با مشتری تغییر جهت داده است. طی دو دهه گذشته بسیاری از سازمان‌ها از این حقیقت آگاه شده‌اند که حفظ مشتریان موجود به مراتب کم هزینه‌تر از جذب مشتریان جدید است. در واقع رضایتمندی مشتریان به یکی از اهداف اصلی سازمان‌ها تبدیل شده است. کتاب مدیریت ارتباط با مشتری در پی ارایه ارزش‌های بیشتر برای مشتری و دستیابی به مزایای ملموس و غیرملموس ناشی از این رابطه است. در دنیای کنونی توجه و عمل به اصول بازاریابی رابطه‌مند و مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک مزیت رقابتی به شمار می‌رود. نویسندگان این کتاب قربان محمد پورقاز، محیا کاوه و مهدی جبراییلی هستند. 

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر

نظر کاربران