مدیریت برند
کتاب هفت رویکرد به مدیریت برند با عبور دادن شما از مسیر هفت رویکرد موجود به مفهوم برند، نگرشی کلان و جامع را درباره مدیریت برند برای شما فراهم خواهد کرد. این هفت «مکتب فکری»، اساساً پیشفرضهای مختلفی درباره برند،
کتاب هفت رویکرد به مدیریت برند با عبور دادن شما از مسیر هفت رویکرد موجود به مفهوم برند، نگرشی کلان و جامع را درباره مدیریت برند برای شما فراهم خواهد کرد. این هفت «مکتب فکری»، اساساً پیشفرضهای مختلفی درباره برند، ماهیت تعامل میان برند ـ مصرفکننده و چگونگی به وجود آمدن ارزش ویژه برند و نحوه مدیریت آن بیان میکنند. فهم و درک هر یک از رویکردهای هفتگانه به صورت جداگانه، شناخت و درک عمیقی را نسبت به قوتها و ضعفهای آن رویکرد موجب شده و در نتیجه به صورت کلی سبب به دست آوردن بینش جامعی نسبت به ظرفیتهای مدیریت برند خواهد شد. این درک و شناخت جامع، خواننده را قادر خواهد ساخت تا به صورت موردی، راهبردهایی را که در هر دوره زمانی با چالشها و قابلیتهای خاص هر برند متناسب است، تدوین کند. تیلده هدینگ، شارلوت کنوتزن و مونز بییه نویسندگان کتاب هستند و اکبر عرفانیفر و بابک حمیدیا آن را به فارسی برگرداندهاند.
نظر کاربران