شماره امروز: ۵۴۷

| | |

کمیته جهانی محیط زیست وتوسعه سازمان ملل متحد، «توسعه پایدار» را در برآورده کردن نیازهای امروز بدون به خطر انداختن برآورده ساختن نیازهای نسل‌های آینده می‌داند و همبستگی وتعادلی پویا بین «محیط طبیعی،

کمیته جهانی محیط زیست وتوسعه سازمان ملل متحد، «توسعه پایدار» را در برآورده کردن نیازهای امروز بدون به خطر انداختن برآورده ساختن نیازهای نسل‌های آینده می‌داند و همبستگی وتعادلی پویا بین «محیط طبیعی، رفاه اجتماعی انسان‌ها و فعالیت‌های اقتصادی» را لازمه توسعه پایدار تعریف می‌کند. «بازاریابی پایداری» عبارت است از پاسخگویی مسوولانه، متعهدانه و بشردوستانه به نیازها ونیازمندان فعلی همراه با حفظ منابع وشرایط زیست محیطی برای پاسخگویی به نیازهای نسل‌های آینده. رویکرد بازاریابی پایداری، پاسخگویی مشروط به نیازهای نسل‌های فعلی و آینده است که شرط آن «تأمین، تولید، توزیع و مصرف» با رعایت عوامل اجتماعی، زیست‌محیطی و اقتصادی است. کتاب «بازاریابی پایداری» کتابی است که مطالعه آن می‌تواند برای همه فعالان اقتصادی و کسب وکارهای گوناگون و نیز مدیران، اساتید، پژوهشگران و دانشجویان مفید و ارزشمند باشد.  نویسندگان کتاب بازاریابی پایداری؛ یک دیدگاه جهانی، فرانک مارتین بلز و کن پیتی هستند و احمد روستا، ایمان موسویان و سعید عسکری‌ماسوله آن را به فارسی ترجمه کرده‌اند. 

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر

نظر کاربران