شماره امروز: ۵۴۷

| | |

در کتاب «نورومارکتینگ؛ آیا استفاده از روانشناسی برای تاثیر‌گذاری، تعامل، ترغیب و فروش در بازاریابی عصبی ممکن است؟» ابتدا به حوزه کاری علوم اعصاب، علوم شناختی، پیشینه‌ و جایگاه آنها در علوم جدید پرداخته شده،

در کتاب «نورومارکتینگ؛ آیا استفاده از روانشناسی برای تاثیر‌گذاری، تعامل، ترغیب و فروش در بازاریابی عصبی ممکن است؟» ابتدا به حوزه کاری علوم اعصاب، علوم شناختی، پیشینه‌ و جایگاه آنها در علوم جدید پرداخته شده، سپس نقش آنها در «نورومارکتینگ» بیان می‌شود. نورومارکتینگ شاخه‌ای‌ از علوم اعصاب است که تمایل و رفتار مشتری، هنگام خرید را بررسی می‌کند. سرشاخه این علم، نورواکونومیک است که موضوع آن به زمینه‌های تصمیم‌گیری افراد مربوط می‌شود. اینکه افراد چگونه تصمیم می‌گیرند چگونه ریسک یا خطر می‌کنند و برای تصمیم‌های خود چگونه ارزش‌گذاری می‌کنند، تنها به تصمیم‌گیری در خرید و اقتصاد ربط ندارد، بلکه به‌طور کلی پیرامون ماهیت تصمیم‌گیری و مکانیسم‌های آن در مغز صحبت می‌کند.  آناهیتا خرمی بنارکی، شقایق کنجدی و نگار کریمی نویسندگان این کتاب صوتی هستند و گوینده آن آیسا ماهوت چی است. 

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر

نظر کاربران