حامیان جوان «پوتین»

۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۶۱۲
حامیان جوان «پوتین»

 واشنگتن پست:

در صفحه اول این روزنامه گزارشی از انتخابات پیش رو در روسیه منتشر شده است. طبق این گزارش، نسل جوان روسیه بزرگ‌ترین حامیان ولادیمیر پوتین در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش روی روسیه محسوب می‌شوند. آن طور که واشنگتن پست نوشته، نتایج تازه‌ترین نظرسنجی انجام شده، نشان می‌دهد که نزدیک به

۶۹ درصد از واجدان شرایط شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه به رییس‌جمهوری کنونی این کشور رای می‌دهند و «بافل گرودینین» نامزد حزب کمونیست با 7درصد در جایگاه دوم قرار دارد. این نظرسنجی در تاریخ پنجم تا هفتم مارس همچنین در تاریخ نهم مارس برگزار شد و 4هزار نفر از شهروندان روسیه از ۱۸سال به بالا در آن مشارکت کردند. انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه در تاریخ ۱۸مارس و با مشارکت 8 نامزد ازجمله رییس‌جمهوری کنونی روسیه برگزار می‌شود.

 نیویورک تایمز (چاپ امریکا)

این روزنامه در صفحه اول خود گزارشی از قراردادهای تجاری جرد کوشنر منتشر کرده است. طبق این گزارش، کوشنر به عنوان معاون ارشد معاملات ملکی خانوادگی به‌ تازگی شروع به ساخت و ساز در ساحل جرزی کرده‌ است؛ پروژه‌یی که با حمایت مالی مقامات محلی با اوراق قرضه‌یی به ارزش 20میلیون دلار آغاز شده است. این درحالی است که در یک سال اخیر اتهام‌های بسیاری به جرد کوشنر وارد شده بود. با این‌ حال آن طور که در این گزارش گفته شده، ترامپ و کوشنر تلاش می‌کنند تا همکاری‌های اقتصادی خود را برای عموم به نمایش بگذارند. این فعالیت‌ها درحالی است که موقعیت کوشنر در کاخ سفید به خطر افتاده و فعالیت‌های تجاری او را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

 نیویورک تایمز (چاپ اروپا):

جواب مثبت ترامپ به دعوت رهبر کره‌شمالی، توجه بسیاری از رسانه‌ها را به خود جلب کرده است. این روزها در صفحه اول روزنامه‌ها، گزارش‌های بسیاری از این رویداد منتشر می‌شود. نیویورک‌تایمز نیز در صفحه اول خود گزارشی از حاشیه‌های این دعوت همچنین از دیدار رییس دفتر امنیتی رییس‌جمهوری کره‌جنوبی با ترامپ منتشر کرده است. طبق این گزارش، چونگ اوی یونگ پس از دیدار با مقامات امریکایی به خبرنگاران گفت:«به رییس‌جمهور ترامپ گفتم که کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در دیدار اخیرمان(در پیونگ یانگ) گفت که او متعهد به خلع سلاح اتمی(کره شمالی) است. او متعهد شد که کره‌شمالی آزمایش اتمی و موشکی تازه انجام نخواهد داد». این مقام کره جنوبی همچنین تاکید کرد که رهبر کره شمالی بر آمادگی خود برای دیدار با رییس‌جمهور امریکا در اسرع وقت تاکید کرد. رییس‌جمهور امریکا این ‌بار با لحنی متفاوت درخصوص کره شمالی سخن گفته و در توییتر نوشته که کره‌یی‌ها قول داده‌اند که فعلا آزمایش موشکی نداشته باشد و «معتقدم که آنها به تعهداتشان احترام می‌گذارند.»

 

ارسال نظر