انجمن منتقدان امریکا برندگانش را معرفی کرد

۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۸۱۳
انجمن منتقدان امریکا برندگانش را معرفی کرد

پنج‌شنبه شب انجمن منتقدان فیلم و تلویزیون امریکا اسامی برندگان بیست و سومین دوره برگزاری خود را اعلام کرد و به فیلم‌های متعدد از جمله «برو بیرون» و «شکل آب» جایزه داد.

به گزارش ورایتی، در میان برندگان بیست و سومین دوره جوایز منتخب منتقدان امریکا «شکل آب» بیشترین نامزدی را کسب کرده بود که در نهایت موفق به کسب چهار جایزه شد که شامل بهترین فیلم و بهترین کارگردانی برای گیلرمو دل تورو بود. در بخش تلویزیونی نیز «دروغ‌های کوچک بزرگ» چهار جایزه کسب کرد که شامل دریافت یک جایزه دیگر برای سریال محدود بود. «ندیمه» و «خانم میسل حیرت‌آور» نیز در بخش بهترین درام و بهترین کمدی جوایز اصلی را بردند.‌گری اولدمن برای بازی در «تیره‌ترین ساعت» و آلیسون جنی برای «من، تونیا» در کنار فرانسیس مک‌دورماند و سم راکول برای بازی در «سه بیلبورد بیرون ابینگ، میزوری» جوایز بازیگری را دریافت کردند.

استرلینگ کی. براون برای بازی در «این ما هستیم»، نیکول کیدمن برای «دروغ‌های کوچک بزرگ»، تد دانسون برای «جای خوب» و مایم بیالیک برای «تئوری بیگ بنگ» در میان بازیگران تلویزیونی جای گرفتند که تجلیل شدند و جایزه دریافت کردند. پتی جنکینز کارگردان «زن شگفت‌انگیز» به گال گدوت جایزه «هشتگ او را ببین» (#SeeHer) را اهدا کرد که برای تجلیل از زنانی که مرزها را عقب می‌رانند و اهمیت تصویر زنان را در چشم‌انداز صنعت سرگرمی گسترش می‌دهند، اهدا می‌شود. جیمز فرانکو نیز به عنوان بهترین بازیگر مرد کمدی انتخاب شد اما در مراسم حضور نیافت و این پس از آن بود که پنج زن به وی اتهام آزار جنسی را وارد کردند. او برای بازی در «هنرمند فاجعه» این جایزه را دریافت کرد. مارگوت رابی نیز برای «من، تونیا» جایزه بهترین بازیگر زن کمدی را دریافت کرد.

 

 

ارسال نظر