شماره امروز: ۵۴۷

| کدخبر: 144629 | |

شرکت سرمایه‌گذاری اعتبار ایران در صورت‌های مالی ۹ماهه اعلام کرد که پرتفوی بورسی سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس مبلغ ۲میلیارد و ۲۳میلیون ریال افزایش یافت.

  پرتفوی بورسی «واعتبار» ۲.۰۳میلیارد ریال افزایش یافت

 شرکت سرمایه‌گذاری اعتبار ایران در صورت‌های مالی ۹ماهه اعلام کرد که پرتفوی بورسی سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس مبلغ ۲میلیارد و ۲۳میلیون ریال افزایش یافت.

به گزارش سنا، شرکت سرمایه‌گذاری اعتبار ایران در صورت‌های مالی ۹ماهه منتهی به ۳۱فروردین۱۳۹۸ سود هرسهم را ۳۵۱ریال اعلام کرد که در مقایسه با فعالیت یکساله سال۱۳۹۶معادل ۹۸درصد افزایش یافته است. این شرکت سود عملیاتی خود را ۲۸۰میلیارد ریال، سودخالص را ۲۸۰میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره نیز با رشد ۹۸درصدی به ۳۳۹میلیارد ریال رسید. صورت وضعیت پرتفوی بورسی سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس «واعتبار» با افزایش ۲میلیارد و ۲۳میلیون ریالی همراه شده است. همچنین ارزش بازار آن با رشد ۷۱میلیارد و ۷۸۰میلیون ریال به ۲۵۳میلیارد و ۳۵۱میلیون ریال رسید. علاوه بر این بهای تمام‌شده آن با رشد ۲۳میلیارد و ۱۱میلیون ریال به مبلغ ۲۵۱میلیارد و ۳۲۸میلیون ریال بالغ شده است. این شرکت در این مدت طی واگذاری‌ها به سود ۲۸۴میلیارد و ۹۲میلیون ریال رسیده و کل مبلغ واگذاری را ۲هزار و ۳۸۱میلیارد و ۱۴۰میلیون ریال اعلام کرد.

«واعتبار» در این دوره مالی در بورس توانست ۶۲۶میلیارد و ۸۰۳میلیون ریال سهام خریداری کند.

  «نمرینو» ۴۴ریال سود برای سهامداران محقق کرد

شرکت کارخانجات ایران مرینوس در فعالیت یک‌ساله خود توانست برای هرسهم ۴۴ریال سود محقق کند.

به گزارش سنا، شرکت کارخانجات ایران مرینوس در اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی ۲۹اسفند۱۳۹۷ برای هرسهم ۴۴ریال سود محقق کرد.

این شرکت سود عملیاتی این دوره را ۳میلیارد و ۷۶۸میلیون ریال، سود خالص را ۵میلیارد و ۶۲۲میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره را ۲۹میلیارد و ۸۹۱میلیون ریال اعلام کرد.

«نمرینو» در تشریح اهداف و برنامه‌های راهبردهای در بخش تولید و فروش محصولات اعلام کرده است که سیستم‌های فروش در حال حاضر چرخه فروش در شرکت که شاید از زمان تاسیس شرکت به این سو شاهد تغییرات بنیادی نبوده اصلاح می‌شود و متناسب با روش‌های نوین فروش و بازاریابی همسو می‌شود. این بخش نیاز به بازبینی اساسی داشته و لزوم تبدیل آن به یک واحد فعال که قابلیت سنجش بازار را داشته تا از طریق ارایه سیگنالهای مناسب به واحدهای ذی‌ربط موجب تقویت موقعیت شرکت را فراهم آورد که این موضوع نیازمند پیش زمینه‌هایی است که در قالب برنامه‌های کوتاه‌مدت‌تر در حال برنامه‌ریزی است.

 

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر

نظر کاربران