شماره امروز: ۵۴۷

| کدخبر: 134570 | |

«ذوب» عملکرد مالی آبان را تشریح کرد: ذوب آهن اصفهان در خصوص عملکرد مالی این شرکت در آبان ماه شفاف‌سازی کرد.

  «ذوب» عملکرد مالی آبان را تشریح کرد: ذوب آهن اصفهان در خصوص عملکرد مالی این شرکت در آبان ماه شفاف‌سازی کرد. علاوه بر این، شرکت ذوب آهن با انتشار اعلامیه‌ای خبر داد فروش شرکت در آبان ماه برابر با 803 میلیارد تومان بوده است. بر همین اساس، فروش این شرکت در مهرماه حدود 547 میلیارد بوده که در آبان به 803 میلیارد تومان ارتقا یافته و رشد 47 درصدی به ثبت رسانده است. همچنین مجموع فروش شرکت در 8 ماهه به عدد4هزار و 136 میلیارد تومان رسیده که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته که 2هزار و 517 میلیارد تومان بوده، رشد 65 درصدی ثبت کرده است. افزون بر این، از لحاظ مقداری، ذوب آهن در آبان ماه 178 هزار تن فروش داشته که نسبت به مهرماه که 206 هزار تن بوده است کاهش داشته است. همچنین، مجموع مقدار فروش شرکت در 8 ماهه 1181 هزار تن است، این در حالی است که نسبت در مدت مشابه سال قبل 42درصد افت داشته است. لازم به ذکر است، گزارش نرخ فروش شرکت در دو محصول اصلی آن یعنی تیرآهن و میلگرد با کاهش ناچیزی نسبت به مهرماه همراه بوده. اما دو محصول شمش کالایی و کلاف در آبان ماه نسبت به مهرماه بطور میانگین با کاهش 25 درصدی در نرخ فروش ثبت شده است.

  رشد فروش ماهانه در «شسپا»: شرکت نفت سپاهان با انتشار گزارشی در شبکه کدال در خصوص فعالیت ماه آبان خود توضیح داد. این در حالی است که، شرکت نفت سپاهان طی ماه آبان، 310 میلیارد تومان فروش داشته است. این در حالی است که فروش شرکت در ماه گذشته 305 میلیارد تومان بوده و از ابتدای سال مالی تاکنون در مجموع هزارو 787 میلیارد تومان فروش را به ثبت رسانده است. بر اساس آمارهای منتشر شده “شسپا “ در مدت مشابه سال گذشته فروش یک هزار و 85 میلیارد تومانی به ثبت رسانده است. همچنین شرکت نفت سپاهان طی ماه مزبور 51هزار و 741 تن انواع روانکار و محصولات جانبی را فروخته است. بر اساس اطلاعات منتشر شده این شرکت طی ماه گذشته 48هزار و 418 تن محصولات فروخته تا مجموع مقدار فروش از ابتدای سال مالی به حدود 408 هزار تن برسد. این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته مجموع مقدار فروش 489هزار و 713 تن بوده است. در صورت‌های مالی آبان ماه، «شسپا» نرخ فروش انواع روانکار با کمی کاهش همراه بود که عمدتا به دلیل تغییر در ترکیب محصولات بوده است.

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر

نظر کاربران