شماره امروز: ۵۴۷

| کدخبر: 133339 | |

عطرین نخ قم محصول جدید تولید می‌کند: شرکت عطرین نخ قم در خصوص نخ‌های جدید تولید شده توسط این شرکت شفاف‌سازی کرد و از دریافت مجوز افزایش نرخ محصولات خبر داد.

  عطرین نخ قم محصول جدید تولید می‌کند: شرکت عطرین نخ قم در خصوص نخ‌های جدید تولید شده توسط این شرکت شفاف‌سازی کرد و از دریافت مجوز افزایش نرخ محصولات خبر داد. شرکت عطرین نخ قم دیروز در شبکه کدال اعلام کرد با توجه به تولید اندک نخ‌های گروه DLY در کشور و امکان تولید این نوع نخ‌ها توسط شرکت و همچنین در راستای سیاست تولید محصولات با ارزش افزوده بیشتر، این شرکت در نظر دارد تولید این گروه از نخ‌ها با دنیر پایین و تعداد تاب بالا در برنامه تولیدی شرکت قرار دهد. به گزارش سنا، از این رو در ابتدا نخ‌هایی با تعداد تاب ٨٠٠ و دنیر ١٠٠ از این گروه تولید خواهد شد. بر اساس اطلاعات این شرکت، نخ‌های DLY همانند نخ‌ها FDY نخ‌های کاملا کشیده شده، تثبیت و تابیده شده است و تنها تفاوت آن طرح‌دار بودن آن است به این شکل که نخ در طول خود دارای نقاط نازک و ضخیم است که در محصولات با طرح‌های خاص مثل پرده، رومیزی و پوشاک به‌کار می‌رود. همچنین شرکت عطرین نخ قم اعلام کرد با توجه به افزایش نرخ خرید مواد اولیه، نرخ فروش محصولات نیز مطابق مصوبه کمیته فروش شرکت افزایش یافته است. به این ترتیب در ١۵ روز ابتدایی آبان ماه نرخ خرید مواد اولیه بطور متوسط هر کیلوگرم 90هزار ریال بوده است. یاد آور می‌شود مواد اولیه شرکت، حدود ٩٠ درصد بهای تمام شده محصول را شامل می‌شود.

   افزایش نرخ محصولات شوکوپارس: شرکت شوکوپارس دیروز با انتشار دو اطلاعیه جداگانه از افزایش نرخ مواد اولیه و نرخ نهایی محصولات خبر داد. به گزارش سنا، شرکت شوکوپارس بر اساس اطلاعات منتشر شده، قیمت قبلی مواد اولیه برای این شرکت 395هزار و 286 ریال بوده که اکنون به 694هزار و 90 ریال ارتقا یافته است. برهمین اساس نسبت بهای تمام شده خدمات این شرکت 27 درصد افزایش یافته است. این در حالی است که، “غشوکو “ در اطلاعیه دوم آورده است، نظر به افزایش نرخ مواد اولیه و اثر آن بر بهای تمام شده محصولات، جدول تغییر قیمت برخی از محصولات این شرکت پس از اخذ مجوز انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات اعلام می‌شود. یادآور می‌شود این شرکت در 6 ماهه ابتدایی سال، به ازای هر سهم ۴۰۴ ریال زیان محقق کرد، که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳۷ درصد افزایش زیان داشته که عمدتا به خاطر افزایش ۳۴درصدی بهای تمام شده فروش بوده است.

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر

نظر کاربران