شماره امروز: ۵۴۷

| | |

مازندران|در راستای بهبود شاخص‌های خدماتی به مشترکین و در مسیر پاسخگویی به مطالبات مردم مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از آمادگی این شرکت برای ارایه 50 خدمت به مشترکین و متقاضیان برق

مازندران|در راستای بهبود شاخص‌های خدماتی به مشترکین و در مسیر پاسخگویی به مطالبات مردم مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از آمادگی این شرکت برای ارایه 50 خدمت به مشترکین و متقاضیان برق از طریق میز خدمت خبر می‌دهد. به گزارش «تعادل» رضا غفاری در تشریح فراوانی این خدمات گفت: از 50 خدمتی که از طریق میز خدمت به مردم ارایه می‌شود 26 خدمت حضوری و 24 خدمت غیرحضوری می‌باشد و از 24 خدمت غیرحضوری، 8 خدمت آماده بهره‌برداری و 16 خدمت تا پایان سال جاری آماده ارایه می‌باشد و از 26 خدمت حضوری همه خدمات قابل ارایه است. وی تضییع حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از سرگردانی مردم در دستگاه‌های اجرایی، پیشگیری از امکان برقراری ارتباط غیر اصولی و مفسده آمیز کارکنان، ایجاد سلامت اداری و پاسخگو بودن کارکنان را از جمله اهداف استقرار میز خدمت برشمرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران خاطرنشان کرد: در این راستا با تشکیل کارگروه و طی جلسات مستمر، 50 خدمت احصاء و مقدمات لازم برای ارایه این خدمات به صورت حضوری و غیرحضوری فراهم شد. غفاری تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته تا پایان سال 99 تعداد خدمات از 50 خدمت به 82 خدمت افزایش می‌یابد.

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر

نظر کاربران