شماره امروز: ۵۴۷

| کدخبر: 156645 | |

خراسان‌رضوی|شهردار مشهد معتقد است: به‌کارگیری فرآیندهای نوین ارتباطی یکی از نقاط تعامل جدی با مردم است

خراسان‌رضوی|شهردار مشهد معتقد است: به‌کارگیری فرآیندهای نوین ارتباطی یکی از نقاط تعامل جدی با مردم است به شرط آنکه فرآیندها به‌روز‌رسانی شود. محمدرضا کلایی دیروز در مراسم رونمایی از فرآیندهای نوین مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد افزود: شهروندان به شرط اثرگذار بودن نرم افزارهای نوین در رشد استفاده از این اپلیکیشن‌ها مشارکت می‌کنند. شهر را با مردم اداره می‌کنیم بنابراین باید با مردم هماهنگ و پاسخگو باشیم. وی گفت: تمام ابزارها و فرآیندها به قصد برآورده‌کردن خواست مردم به‌کارگیری می‌شود و اگر به صورت مثبت این اتفاق رخ دهد، همراهی مردم بیشتر خواهد شد. شهردار مشهد افزود: تمرکز مدیران مناطق و ستادی باید بر درخواست‌های مردمی باشد، مدیران باید خواسته‌ها و سفارشات شهروندان را از فیلتر این برنامه بگذرانند و اگر منطقی و مشروع است، در حداقل زمان ممکن نسبت به پاسخگویی اقدام کنند. فرماندار مشهد نیز در این مراسم گفت: در ایام آخر صفر چهار میلیون و ۸۵۰ هزار زائر به مشهد سفر کردند و ما تنها با توانایی‌های شهر مشهد از جمله تلاش‌های مدیریت شهری از این تعداد زائر پذیرایی کردیم. وی ادامه داد: البته در کنار راه‌اندازی این سامانه‌ها نیازمند فرهنگسازی و اطلاع‌رسانی به شهروندان برای استفاده از این سیستم‌ها نیز هستیم. با اجرای طرح جدید در سامانه ۱۳۷ شهرداری مشهد، پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان توسط مدیران شهرداری انجام می‌شود که علاوه بر سرعت، باعث افزایش کیفیت پاسخ‌ها نیز خواهد شد.

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر

نظر کاربران