شماره امروز: ۵۴۷

| کدخبر: 111556 | |

همراه اول نشان ویژه «مدیریت مساله و بحران» و لوح روابط عمومی برتر در حوزه «ارتباطات رسانه‌یی» جشنواره روابط عمومی‌های برتر کشور را دریافت کرد.

همراه اول نشان ویژه «مدیریت مساله و بحران» و لوح روابط عمومی برتر در حوزه «ارتباطات رسانه‌یی» جشنواره روابط عمومی‌های برتر کشور را دریافت کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سیزدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و چهاردهمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران، با موضوع «نقش روابط عمومی در توسعه پایدار» ۲۹ و ۳۰ آبان ماه با حضور چهره‌های بین‌المللی، دست‌اندرکاران روابط عمومی‌های کشور و روسای انجمن بین‌المللی روابط عمومی در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد. بنابر این گزارش، روابط عمومی همراه اول، نشان ویژه «مدیریت مساله و بحران» چهاردهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران را به‌دلیل استقرار شیوه رصد افکار عمومی، پیش‌بینی مسائل و بحران‌ها، مساعدت و مشارکت در پیشگیری از بروز آنها و مدیریت شایسته بحران با رویکرد ارتباطی و بهره‌گیری خردمندانه از رسانه‌ها دریافت کرد.  در جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران در سال ۱۳۹۶، همراه اول در بخش «ارتباطات رسانه‌یی» نیز به‌دلیل رعایت استانداردهای حرفه‌یی

(علمی- صنفی)، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت‌ها، به‌عنوان روابط عمومی برتر معرفی و لوح تقدیر ویژه این جشنواره را دریافت کرد.

در این دوره از سمپوزیوم که با موضوع کلی «نقش روابط عمومی در توسعه پایدار» برگزار شد، مباحثی درخصوص «روابط عمومی و کمک به استفاده پایدار از زمین»، «روابط عمومی، دیپلماسی عمومی و همکاری برای توسعه پایدار»، «روابط عمومی و حمایت از جامعه بدون فقر و گرسنگی»، «روابط عمومی، رسانه‌های نوظهور و کمک به آموزش برابر و مداوم جامعه»، «روابط عمومی و حمایت از الگوی مصرف پایدار از منابع، آب و انرژی»، «روابط عمومی، فرهنگ کار و کمک به توسعه پایدار»، «روابط عمومی و زمینه‌سازی برای استقرار صلح و عدالت»، «روابط عمومی و مبارزه با نابرابری‌های اطلاعاتی و انتشار آزاد اطلاعات»، «روابط عمومی و ارتقای صنعت پایدار» و «روابط عمومی و کمک به توسعه زندگی سالم» با حضور استادان برجسته ایرانی و خارجی ارائه شد.

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر

نظر کاربران