شماره امروز: ۵۴۷

| | |

یک کارشناس بیمه، پرداخت خسارت پس از بروز حادثه را یکی از خدمات پس از فروش شرکت‌های بیمه عنوان کرد و گفت:

یک کارشناس بیمه، پرداخت خسارت پس از بروز حادثه را یکی از خدمات پس از فروش شرکت‌های بیمه عنوان کرد و گفت: نحوه پرداخت خسارت از سوی شرکت‌های بیمه بهترین تبلیغات و عامل اعتمادسازی در بین بیمه‌گذاران است.قاسم سوهانی، در خصوص دلایل تاخیر در پرداخت خسارت از سوی شرکت‌های بیمه‌ای گفت: اول اینکه شفافیت لازم در شرایط و مفاد بعضی از بیمه‌نامه‌ها وجود ندارد.وی افزود: از سوی دیگر روابط چند جانبه بین بیمه‌گر و بیمه گذار و سازمان‌هایی که ذی‌نفع هستند، در تکمیل گزارش و مدارک خسارت بسیار زمان‌بر است.وی ادامه داد: در حال حاضر برای کارشناسی خسارت‌ها در صنعت بیمه ارزیابان خسارت را داریم اما گاهی این کارشناسی به نحو کامل و جامعی صورت نمی‌گیرد.وی بیان کرد: همچنین بررسی خسارت در شرکت‌های بیمه به دلیل حجم پرونده‌ها طولانی بوده و از طرفی برخی از مدارک باید برای بیمه گران اتکایی ارسال شود و تاییدیه آن را هم بگیرند.وی پیشنهاد داد: کارهایی که برای پرداخت خسارت باید بین بیمه‌گر و بیمه گذار صورت بگیرد بهتر است اصلاح شود و با سازمان‌هایی که لازم است بخشی از مدارک خسارت را اصلاح و تکمیل کنند تعاملاتی انجام شود و پس از آن مدت زمان مشخصی را برای پرداخت خسارت تعیین کنند.

 

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر

نظر کاربران