شماره امروز: ۵۴۷

| کدخبر: 152083 | |

روابط عمومی بانک رفاه در چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی‌های کشور، پنج عنوان برتر در سطح ملی را کسب کرد.

درخشش بانک رفاه در جشنواره ملی   روابط عمومی‌ها

 روابط عمومی بانک رفاه در چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی‌های کشور، پنج عنوان برتر در سطح ملی را کسب کرد. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی با حضور سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی فرهنگی، زهرا سعیدی رییس فراکسیون رسانه و روابط عمومی مجلس و محمد خدادی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تنی چند از اساتید، پیشکسوتان، متخصصان و کارگزاران روابط عمومی‌های سراسر کشور در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره وری نیروی انسانی) برگزار شد. بر این اساس و با توجه به آراء داوران جشنواره، روابط عمومی بانک رفاه کارگران در حوزه‌های مختلف انتشارات شامل بروشور، کتاب و محصولات خلاقانه حائز رتبه نخست در سطح ملی و در بخش‌های سرمقاله و پوستر به ترتیب به جایگاه‌های دوم و سوم ملی دست یافت. در این مراسم، از روابط عمومی بانک رفاه به عنوان برگزیده چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی تجلیل به عمل آمد و روابط عمومی بانک رفاه کارگران موفق به دریافت تقدیر نامه و تندیس زرین این جشنواره شد.

    بانک رفاه 10دستگاه آمبولانس به علوم‌پزشکی  مشهد اهدا کرد

 بانک رفاه کارگران همزمان با هفته دولت و در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی در حوزه سلامت، ۱۰ دستگاه آمبولانس به منظور توسعه ناوگان بیمارستانی به دانشگاه علوم پزشکی مشهد اهدا کرد. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در مراسم اهدای  این آمبولانس‌ها که با حضور مسوولان بانک رفاه و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، تعدادی از مشتریان، پزشکان و اصحاب رسانه برگزار شد، آرمان مدیر شعب بانک رفاه استان طی سخنانی اظهار داشت: بانک رفاه کارگران، بانک عامل در حوزه سلامت کشور است و در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی، تاکنون تعداد 32 دستگاه آمبولانس به دانشگاه و مردم شریف استان خراسان رضوی اهدا کرده است که امیدواریم آمبولانس‌های اهدایی سفیران سلامت و عافیت برای مردم باشند.  

وی در ادامه به خدمت رسانی و اختصاص شرایط و امکانات بیشتر برای جامعه پزشکی کشور از سوی بانک رفاه اشاره کرد و گفت: اعتقاد داریم خریداران خدمت از دانشگاه علوم پزشکی مردم بزرگوار استان هستند و ارایه خدمات روزآمد به مردم تکلیف سازمانی و اخلاقی ماست.  در ادامه دکتر محمد رضا دارابی رییس دانشگاه علوم پزشکی این استان ضمن قدردانی از حمایت‌های بانک رفاه کارگران گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد با 70 سال قدمت بزرگ‌ترین دانشگاه شرق کشور است که ارتباط بسیار خوبی با بانک رفاه دارد و این بانک نیز به خوبی خدمات و تعهدات مورد نظر را ارایه داده است.  رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان رضوی در ادامه افزود: بانک رفاه توانایی و پتانسیل بالایی برای ارایه خدمت در حوزه سلامت دارد و همین امر باعث تداوم همکاری‌های بانک و دانشگاه علوم پزشکی شده است.

درگاه تعامل   بیمه‌گذاران و مشتریان« بیمه ایران  من»

 درگاه تعامل الکترونیکی بیمه‌ گذاران و مشتریان بیمه ایران تحت عنوان «بیمه ایران من» طی مراسمی در روز شنبه نهم شهریور رونمایی و راه‌اندازی شد. به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بیمه ایران طی سخنانی در آیین رونمایی از این پروژه ارزشمند و جدید، با تاکید براهمیت بهره‌گیری بیش از پیش از ظرفیت‌های فنآوری اطلاعات (IT) در طراحی، تولید و ارایه خدمات بیمه به مشتریان و مخاطبان و ضرورت مهیا کردن بستر تعامل شایسته و اثرگذار با ‌بیمه ‌گذاران و خدمات گیرندگان گفت: امروزه در بازارهای مختلف و از جمله بازارهای مالی و بیمه با ورود نرم افزارهای جدید، استفاده از ابزار الکترونیک و دیجیتال جای خودش را به سرعت باز کرده و به عنوان یک تحول مهم در کسب و کارها مطرح شده است. آقای پورکیانی با اشاره به اینکه بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و ابزار الکترونیکی در فضای جدید کسب و کارضرورتی اجتناب‌ناپذیر است، افزود: تحولات دیجیتالی پدیده‌ای است که در حال حاضر منشأ دگرگونی و توسعه در کلیه صنایع و خدمات بوده و این موضوع از رویکرد و حالت انتخاب خارج شده و ورود به این فضا و استفاده از ابزارهای الکترونیک و دیجیتال در عرصه ارتباطات و تعامل با مخاطبان و مشتریان و خدمات رسانی‌ها به یک اجبار بدل شده است و چه بسا نبود شناخت و درک صحیح و عمیق از آن و همچنین نداشتن آمادگی برای همسو شدن با آن نتایج نامطلوب و جبران‌ناپذیری را برای هر کسب و کار به دنبال داشته باشد.  مدیرعامل بیمه ایران  گفت: در صنعت بیمه و همچنین در شرکت سهامی بیمه ایران نیز این انتظار وجود داشت که قدم‌های اساسی و موثری در این زمینه ‌برداریم و خوشبختانه با تجاربی که در سال‌های گذشته برای اجرای برخی طرح‌ها از جمله طرح حامی و طرح سفر نوروزی کسب کرده‌ایم، زمینه و شرایط را برای عملی ساختن استفاده فراگیر از این ظرفیت‌ها فراهم کرده و توانستیم این پروژه مهم را راه‌اندازی کنیم. رییس هیات‌مدیره بیمه ایران ادامه داد: برای شبکه فروش ما که بازوان توانمند بیمه ایران هستند هم دغدغه‌هایی وجود داشت که زمینه برای بهره ‌گیری از این فضا در فعالیت‌های حرفه‌ای هرچه زودتر فراهم شود. به همین جهت ما هم با برنامه‌ریزی دقیق و در نظر گرفتن ملاحظاتی و ایجاد فرصت مناسب برای شبکه فروش که جای خودش را در فضای جدید باز کند، به دنبال این بودیم که در این مسیر، پایداری اقدامات و منافع ما، نمایندگان و ذی نفعان همه را با هم درنظر بگیریم.

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر

نظر کاربران