شماره امروز: ۵۴۷

| کدخبر: 141246 | |

معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین، با اشاره به نقش مسوولیت اجتماعی در پیشرفت و ایجاد همبستگی در جامعه گفت:

اهدای نهال به مشتریان بانک ایران زمین در روز درختکاری

معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین، با اشاره به نقش مسوولیت اجتماعی در پیشرفت و ایجاد همبستگی در جامعه گفت: فرهنگ مسوولیت اجتماعی باید در جامعه نهادینه شود، زیرا این امر باعث می‌شود همه ما نسبت به رفع مشکلات اجتماعی، حساس باشیم و رفع آنها را وظیفه خود بدانیم.  به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، هادی قدیمی معاون عملیات بانکی روز گذشته به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری با حضور در برخی از شعب استان تهران این بانک به مشتریان نهال هدیه کرد.  قدیمی در این مراسم با تشریح اقدامات صورت گرفته توسط این بانک در این هفته گفت: بانک ایران زمین مسوولیت اجتماعی خود را در حوزه محیط زیست تعریف کرده، از اینرو با همراهی مشتریان سعی داشته گام‌های موثری را در این حوزه بردارد.  وی پویش «بلوط ایران زمین» را برگرفته از دغدغه‌های مشتریان بانک ایران زمین دانست و اظهار داشت: مشتریان ما در نقاط مختلف کشور با اطلاع از اقدامات بانک در حوزه مسوولیت اجتماعی در خواست‌های خود را برای ما ارسال می‌کنند و ما به فراخور زمان و امکانات سعی می‌کنیم با مشارکت مخاطبین و مشتریان به آنها بپردازیم.

معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین با تاکید بر اینکه بانک‌ها سازمان‌های تاثیرگذار و پیشرو در اجرای مسوولیت اجتماعی هستند افزود: محصولات و خدمات بانک‌ها تاثیر مستقیمی در توسعه و زندگی افراد دارد. حذف کاغذ، کاهش ترافیک، حفظ منابع، کاهش زمان، کارایی بالاتر، ایجاد بستر کارآفرینی و کمک به تولید تنها بخش کوچکی از تاثیر خدمات بانک‌ها در زندگی امروز هستند.  در این بازدید که با همراهی مدیر و معاون امور شعب استان تهران و مدیر روابط عمومی انجام شد، ضمن معرفی پویش «بلوط ایران زمین» از مشتریان خواسته شد با پیوستن به آن در شبکه‌های اجتماعی حساسیت حفظ منابع طبیعی و منحصر به فرد کشور را به سایر افراد جامعه منتقل کنند. در انتهای این بازدیدها نهالی از سوی بانک ایران زمین به مشتریان هدیه شد.

بازدید مدیرعامل بانک ملت از محل مصاحبه استخدامی

مدیرعامل بانک ملت از محل برگزاری مصاحبه استخدامی پذیرفته‌شدگان مرحله کتبی آزمون این بانک بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی در این بازدید که رحیم طاهری معاون مدیرعامل و محسن مقدسی مدیر امور سرمایه انسانی، وی را همراهی می‌کردند از محل برگزاری مصاحبه‌های استخدامی و رفتاری با پذیرفته‌شدگان مرحله کتبی آزمون مذکور در پنل‌های مربوطه، دیدن کرد و ازنزدیک در جریان نحوه برگزاری این مصاحبه‌ها قرار گرفت. مدیرعامل در این بازدید توصیه‌هایی را برای انتخاب هرچه بهتر نیروهای اصلح و شایسته برای پست‌های مورد نیاز ارایه و بر رعایت هرچه بیشتر عدالت در انجام مصاحبه‌ها تاکید کرد. وی با بیان این نکته که در انجام مصاحبه‌های استخدامی و رفتاری نباید هیچ گونه تبعیضی بین پذیرفته‌شدگان صورت گیرد، یادآور شد: این مصاحبه‌ها به نوعی نشان‌دهنده عملکرد مجموعه بانک ملت در اذهان عمومی است بنابراین باید به گونه‌ای انجام شود که هیچ گونه شایبه‌ای را در ذهن مصاحبه شوندگان باقی نگذارد. دکتر بیگدلی با بیان این نکته که بانک ملت به عنوان برترین و موفق‌ترین بانک خصوصی کشور باید جایگاه بهترین‌ها باشد، اظهار امیدواری کرد که با ورود نیروهای تازه نفس و کارآمد جدید، این بانک بتواند بیش از پیش در کسب موفقیت‌ها و دستیابی به اهداف تعیین شده، موفق باشد. دراین بازید، رامین خانزاده رییس اداره کل سرمایه انسانی و مدیران پنل‌های ذی‌ربط، گزارش وضعیت و نحوه انجام مصاحبه‌های استخدامی را به مدیرعامل ارایه کردند.

ساختمان جدید شعبه اهواز بیمه البرز افتتاح شد

ساختمان جدید شعبه اهواز شرکت بیمه البرز در استان خوزستان با حضور مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره این شرکت گشایش یافت. به گزارش روابط عمومی بیمه البرز، مدیرعامل این شرکت پس از گشایش ساختمان جدید شعبه اهواز در جمع خبرنگاران، گفت: استان خوزستان یکی از استان‌های تاثیرگذار در کشور بوده و نقش‌های بسیار اساسی در دفاع از کیان کشور و حضور در میادین صنعتی کشور ایفا کرده است. بیمه البرز هم در راستای ارج نهادن به جایگاه ملت عزیز و شهیدپرور این استان و تامین فضای مناسب و بهتر برای خدمت رسانی به مردم غیور و شهیدپرور استان خوزستان که در هشت سال دفاع مقدس، خدمات ارزنده‌ای به میهن اسلامی ارایه کردند، ساختمان جدید شعبه اهواز را احداث و به بهره‌برداری رساند. سید رسول تاجدار در پاسخ به پرسشی مبنی بر مشارکت بیمه البرز در امور خیریه، ‌تاکید کرد: امروزه تعهد به ایفای نقش مسوولیت اجتماعی یک انتخاب نیست بلکه یک اجبار و ضرورت است و این ضرورت با نگاهی که در ایران اسلامی به امور عام المنفعه وجود دارد، اهمیتش دو چندان شده است. در همین راستا بیمه البرز امسال نیز این افتخار را داشت که بودجه هدایای نوروزی و انتشار سررسید خود را صرف تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان به سیستم گرمایشی مجهز کند. نایب‌رییس هیات‌مدیره بیمه البرز در پاسخ به پرسشی درباره میزان پرداخت خسارت‌های بزرگ این شرکت در سال گذشته و یازده ماهه سال جاری، گفت: بیمه البرز در زلزله غرب کشور مبلغ 650 میلیارد ریال به بیمه‌شدگان خسارت دیده خود که غالبا خانواده معظم شهدا و ایثارگران بودند، خسارت پرداخت کرد.

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر

نظر کاربران