شماره امروز: ۵۴۷

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گردهمایی مدیران بانک رفاه:

| کدخبر: 141152 | |

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به احساس نزدیکی و قرابت با نظام بانکی گفت:

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به احساس نزدیکی و قرابت با نظام بانکی گفت: بانک رفاه خوشبختانه بیشترین خدمت و کمترین حاشیه را دارد که موجب افتخار در نظام بانکی است.  به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر شریعتمداری در سومین گردهمایی آموزشی - هم اندیشی مدیران بانک رفاه که 16 اسفند ماه سال‌جاری در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برگزار شد، طی سخنانی با ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران بانک رفاه گفت: در فعالیت های بانکی، مهم این است که سلامت در آن نمایان باشد که خوشبختانه در بانک رفاه اصل سلامت و شفافیت حکمفرماست. این دستاوردها ثمره به کارگیری کادر مدیریتی شایسته است که منجر به سلامت و صلابت بانک رفاه شده است. در صورتی که یک حکمرانی خوب در سازمان وجود داشته باشد سازمان به تعالی خواهد رسید. شریعتمداری با بیان اینکه مأموریت بانک رفاه ارائه خدمت به اقشار کارگری است گفت: در صورتی که بتوانید به این قشر از جامعه خدمات مطلوب ارائه دهید و این عزیزان را راضی کنید به هدف خود رسیده اید. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر هم افزایی و تعامل بیشتر سازمان های زیر مجموعه وزارتخانه با بانک های تحت نظارت این نهاد از جمله بانک رفاه خاطر نشان ساخت: با انجام این اقدامات و تجمع سرمایه ها در بانک رفاه توان رقابتی آن افزایش خواهد یافت و قادر خواهد بود خدمات متنوع ارائه دهد. وی بر حضور گسترده تر بانوان در نظام بانکی و از جمله بانک رفاه تأکید کرد و گفت: بانوان توانایی بسیار بالایی برای اداره امور دارند و با بهره گیری از مهربانی و ملاطفت خود می توانند زمینه های رضایت مشتریان را رقم بزنند. دکتر سهمانی مدیر عامل بانک رفاه در سخنانی ضمن خوشامدگویی به دکتر شریعتمداری گفت: این بانک توانسته هم راستا با سیاست های وزارتخانه گام بردارد. یکی از این سیاست ها، اعطای تسهیلات خرد و قرض الحسنه بود که خوشبختانه با تمام توان این اقدامات در حال اجرا است، به گونه ای که نسبت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در بانک رفاه، 40 درصد است.

بانک رفاه امروز 20 میلیون مشتری دارد و به حدود 40 میلیون نفر ذی نفع، خدمات ارائه می دهد. همچنین حدود 2 میلیون نفر مستمری و مقرری بگیر سازمان تأمین اجتماعی حقوق خود را از این بانک دریافت می کنند و بانک تاکنون برای ارائه خدمات به تمامی این اقشار از هیچ کوششی فروگذار نکرده است. دکتر سهمانی با اشاره به پیشینه ارائه خدمات بانک رفاه به طیف متنوع اقشار جامعه از جمله اقشار کم درآمد، خاطر نشان ساخت: بانک رفاه به عنوان اجتماعی ترین بانک به اقشار متفاوت جامعه خدمات ارائه می کند.شرکت صرافی بانک رفاه هم در حوزه خدمات ارزی به عنوان برترین صرافی کشور معرفی شده است. این اقدامات در نهایت دقت و مراقبت و همراه با سلامت کامل صورت گرفته است. بانک رفاه همچنین بر اساس نظر نهادهای نظارتی جزو بانک های بی حاشیه، آرام و منضبط است.

 

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر

نظر کاربران