شماره امروز: ۵۴۷

| کدخبر: 140987 | |

مدیرعامل بیمه ایران در بازدید سرزده از واحد خسارت بیمه ایران مستقر در بیمه توسعه بر استمرار خدمات‌رسانی به زیان‌دیدگان بیمه توسعه با استفاده از حداکثر ظرفیت‌های قانونی تاکید کرد.

بازدید مدیرعامل بیمه ایران از واحد خسارت بیمه توسعه

مدیرعامل بیمه ایران در بازدید سرزده از واحد خسارت بیمه ایران مستقر در بیمه توسعه بر استمرار خدمات‌رسانی به زیان‌دیدگان بیمه توسعه با استفاده از حداکثر ظرفیت‌های قانونی تاکید کرد.

محسن پورکیانی که با همراهی معاون فنی، مدیرکل اتومبیل و مدیرکل حقوقی شرکت از واحد خسارت بیمه ایران مستقر در بیمه توسعه دیدن کرد، عملکرد همکاران بیمه ایران را در پروژه بیمه توسعه شایسته تقدیر دانست و گفت: همکاران بیمه ایران با احترام به تصمیم شورای عالی بیمه و در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی شرکت، صادقانه و صبورانه تلاش کرده‌اند تا بتوانند با همکاری‌های ارزشمند مقامات قضایی و بیمه مرکزی مشکلات زیان‌دیدگان را حل کنند که آزادی تعداد قابل توجهی از زندانیان مربوط به دیات بیمه توسعه بیانگر توفیق بیمه ایران در این امر است.

رییس هیات‌مدیره بیمه ایران تصریح کرد: آنچه برای ما بسیار مهم است رفع مشکلات تمامی زیاندیدگان بیمه توسعه است که این مهم با همکاری کامل تمامی مجموعه‌های ذیربط به ویژه مسوولان محترم شرکت بیمه توسعه محقق می‌شود.

به گفته مدیرعامل بیمه ایران رسیدگی و پرداخت خسارت بیش از 52785 نفر زیان‌دیده با مبلغی بالغ بر 914 میلیارد تومان و با وجود موانع و مشکلات متعددی که وجود داشته است، مرهون اعتقاد همکاران بیمه ایران به ارزش خدمت به مردم و آسیب‌دیدگان است.

پورکیانی با بیان اینکه بیمه ایران برای به پایان رساندن این ماموریت هیچ مشکلی ندارد،

در خصوص نحوه تأمین منابع مالی پرداخت خسارت‌ها خاطرنشان کرد براساس مصوبه شورای عالی بیمه، بیمه ایران معادل ارزش ریالی املاکی که به این شرکت انتقال می‌یابد را در بخش خسارت هزینه می‌کند و اگر در این روند از ناحیه بیمه توسعه تأخیری ایجاد شود، بیمه ایران قانوناً محلی برای تأمین خسارت‌ها در اختیار نخواهد داشت. وی ابراز امیدواری کرد در شرایطی که بیمه ایران از همه ظرفیت‌های خود برای حل و فصل موضوعات مربوط به بیمه توسعه استفاده می‌کند شاهد همکاری بیشتری از سوی مسوولان بیمه توسعه باشیم.

علی حیدری مسوول پروژه بیمه توسعه نیز در گزارشی اعلام کرد: بر اساس تاکیدات مدیرعامل وحمایت‌های بی‌دریغ مدیران ارشد بیمه ایران، توانسته‌ایم تعداد قابل توجهی از پرونده‌های بیمه توسعه را تسویه نماییم، به طوری که در حال حاضر هیچ‌یک از بیمه‌گذاران این شرکت بابت پرونده دیات در زندان نیستند.

ساعت کاری سامانه چکاوک بانک رفاه در اسفند و ایام نوروز 98

بانک رفاه ساعت کاری سامانه چکاوک در هفته پایانی اسفند ماه سال جاری و ایام نوروز 98 را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در آستانه فرا رسیدن سال نو، بر اساس اعلام اداره معاملات ریالی بانک مرکزی ج.ا.ا، ساعت کاری سامانه چکاوک در روزهای پایانی اسفند ماه سال جاری و همچنین ایام نوروز، به شرح زیر اعلام شد:

بر این اساس، تسویه بین بانکی چک‌های عادی واگذاری روز سه شنبه 28 اسفند ماه سال جاری در همان روز انجام خواهد شد.

گفتنی است، ساعات کاری چکاوک از روز پنج شنبه مورخ 15 فروردین 98 به روال عادی باز خواهد گشت.

Taadol-04

افزایش سقف برداشت از خودپردازهای بانک رفاه

بر اساس مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سقف برداشت از خودپردازهای بانک رفاه برای کارت‌های رفاهی از 25 اسفندماه سال جاری تا ۱7 فروردین به ۵۰۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با توجه به نیاز مشتریان در روزهای پایانی سال و ایام نوروز و در راستای فراهم آوردن هر چه بیشتر آسایش هموطنان عزیز، سقف برداشت روزانه وجه نقد برای رفاه کارت‌ها از طریق دستگاه‌های خودپرداز این بانک از 25 اسفند ماه سال جاری تا ۱7 فروردین ماه سال ۱۳۹8 تا سقف ۵ میلیون ریال افزایش می‌یابد.

گفتنی است پس از تاریخ یاد شده، سقف مبلغ برداشت نقدی به روال سابق بر می‌گردد.

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر

نظر کاربران