شماره امروز: ۵۴۷

| کدخبر: 137079 | |

بانک سپه در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران رتبه نخست و نشان طلایی را در بخش ویژه کالای ایرانی،

بانک سپه در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران رتبه نخست و نشان طلایی را در بخش ویژه کالای ایرانی، رتبه دوم را در بخش‌های تحقیقات تبلیغات و فعالیت‌های متعارف روابط عمومی و رتبه سوم را در بخش‌های تبلیغات محیطی و طراحی و معماری گرافیکی کسب کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه،  در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران با شعار «خلاقیت، اثربخشی تبلیغات، حق انتخاب مشتری» از بین 350 آثار و فعالیت‌های تبلیغاتی بانک‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها که به بوته داوری گذاشته شد، 45 اثر برگزیده گردید که 5 اثر برگزیده این جشنواره به بانک سپه تعلق گرفت. براساس این گزارش با توجه به اینکه در این جشنواره بخش ویژه به «تبلیغات کالای ایرانی» اختصاص یافته و برترین آثار تبلیغات کشور طی یک سال اخیر براساس نظام ارزیابی علمی، انتخاب، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند، بانک سپه با هدف گذاری و برنامه‌ریزی تبلیغاتی برای سال جاری که سال حمایت از تولید و کالای ایرانی بود با ساخت تیزر نقش بانک در حمایت از کالای ایرانی در ماه مبارک رمضان موفق شد در بین کلیه بانک‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های شرکت کننده رتبه نخست و شاهین طلایی این بخش را از آن خود کند.

شایان ذکر است در این مراسم دکتر محمد سلطانی فر،

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پروفسور احمد روستا، استاد برجسته و مطرح دانشگاه‌های کشور، دکتر محمود دهقان، رییس هیات مدیره انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی و شمار کثیری از استادان و متخصصان عرصه‌های روابط عمومی و تبلیغات حضور داشتند.

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر

نظر کاربران