شماره امروز: ۵۴۷

| کدخبر: 136741 | |

بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی خود، دو دستگاه آمبولانس و ۱۰ دستگاه دیالیز به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اهداء کرد.

اهدای2 آمبولانس و 1۰ دستگاه دیالیز به علوم پزشکی کرمانشاه توسط بانک‌پاسارگاد

بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی خود، دو دستگاه آمبولانس و ۱۰ دستگاه دیالیز به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اهداء کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، این بانک در راستای انجام رسالت‌های اجتماعی خود و کمک به مردم شریف زلزله‌زده کرمانشاه، با توجه به بررسی‌ها و نیازسنجی از این منطقه، 2 دستگاه آمبولانس و 10 دستگاه دیالیز را برای خدمات‌رسانی به هم‌میهنانمان در کرمانشاه به دانشگاه علوم‌پزشکی این استان اهداء کرد.بر اساس این خبر، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مراسم اهدای این تجهیزات ضمن قدردانی و تشکر از توجه بانک‌پاسارگاد به این منطقه و ارسال کمک از سوی این بانک گفت: مسوولان بانک پاسارگاد می‌توانستند جهت کار تبلیغاتی هم شده پروژه‌هایی مانند خانه بهداشت که ماندگاری بیشتری دارند بسازند. اما آنها با تحقیقی که از دانشگاه داشتند نیاز‌های درمانی مردم منطقه را سنجیدند و در راستای آن اقدام کردند که بسیار قدردان آنها هستیم. وی همچنین تصریح کرد: علاوه بر این مسوولان بانک این اجازه را دادند که این تجهیزات در هرجای استان که نیاز است استفاده شود. بنابراین در حال حاضر با توجه به نیاز بیمارستان امام‌رضا (ع) کرمانشاه به دستگاه دیالیز، تعدادی از این دستگاه‌ها در این بیمارستان نصب می‌شوند.

این بانک‌ هنگام وقوع این حادثه تلخ، علاوه بر ارسال تعداد قابل توجهی پتو و چادر امدادی، از طریق شرکت نسیم سلامت پاسارگاد، در منطقه سر‌پل‌ذهاب، بیمارستان‌های صحرایی جهت امدادرسانی به مجروحان، انجام عمل‌های جراحی ضروری و همچنین انجام عمل‌های زایمان، با تجهیزات و امکانات کامل پزشکی درنظر گرفته‌بود. همچنین در اقدامی دیگر، ضمن اعزام تیم‌های پزشکی و روانشناس‌های خبره به منطقه، اقدامات ارزشمندی را جهت مشاوره به بازماندگان، به‌ویژه تلاش برای تجدید روحیه و بازگرداندن نشاط میان کودکان مناطق زلزله‌زده انجام داده بود.گفتنی است بانک‌پاسارگاد در نظر دارد علاوه بر کمک‌های انجام‌شده، همانند سال گذشته، ضمن حذف چاپ سررسید و هدایای تبلیغاتی، هزینه‌های آن را نیز برای کمک به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اختصاص دهد.

بازگشایی نماد بانک‌پاسارگاد با رشد 33 درصدی قیمت

پس از برگزاری موفقیت‌آمیز مجمع عمومی عادی سالانه سال‌های 1395 و 1396 و با انتشار عملکرد درخشان 6 ماهه بانک‌پاسارگاد، نماد این بانک در یازدهم دی‌ماه 1397 بازگشایی شد.

بر این اساس، با استقبال چشمگیر سهامداران، تعداد یک میلیارد و 200 میلیون سهم بانک‌پاسارگاد با رشد 33 درصدی در قیمت توسط سهامداران در بورس معامله شد.

معرفی برندگان مسابقه دانشجویی ایده ملت

مسابقه ایده ملت که از سوی بانک ملت با موضوع تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغاتی برگزار شد، با معرفی سه تیم برتر از میان ۷۰ برنامه ارایه شده به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در مراسم اختتامیه این مسابقه که با حضور علی رضا لگزایی قائم مقام مدیرعامل بانک ملت و جمعی از مدیران ارشد این بانک و همچنین دکتر سهرابی رییس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و تعدادی از اعضای هیات علمی این دانشگاه برگزار شد سه تیم «دهه شصتی‌های خلاق»، «بنچمارک» و «شریف مارکترز» به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب و جایزه نقدی ۲۴، ۱۵ و ۹ میلیون تومانی خود را در قالب چک جام بانک ملت دریافت کردند.

علی رضا لگزایی در اختتامیه این مسابقه دانشجویی- تخصصی، با قدردانی از همکاری دانشگاه تهران به ویژه دانشکده مدیریت این دانشگاه، ارتباط بانک ملت و دانشگاه را ارتباطی عمیق و باسابقه توصیف کرد و از حمایت کامل مدیرعامل و هیات‌مدیره این بانک از همکاری با واحدهای دانشگاهی خبر داد.عضو هیات‌مدیره بانک ملت مسابقه ایده ملت را تبلور ارتباط صنعت و دانشگاه دانست و آن را زمینه‌ساز تحولات مثبت در آینده صنعت بانک داری و استفاده از ظرفیت نیروهای خلاق علمی و جوان برشمرد.لگزایی همچنین با اعلام این مطلب که مسابقه ایده ملت قابل تسری به موضوعات دیگری از قبیل خدمات و تسهیلات اعتباری بانک و خدمات مبتنی بر فناوری بلاک چین نیز هست، خواستار ورود دانشجویان علاقه‌مند به این موضوعات در آینده نزدیک شد.قائم مقام مدیرعامل بانک ملت در این سخنرانی خود یاد و خاطره دانشجویان درگذشته در سانحه واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی را گرامی داشت و ابراز امیدواری کرد با توجه بیشتر مسوولان امر دیگر شاهد چنین حوادثی برای فرزندان این سرزمین نباشیم.دکتر سهرابی رییس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران هم طی سخنانی از ابتکار بانک ملت و مدیریت ارشد آن در برگزاری این مسابقه قدردانی و ارتباط دانشکده متبوع خود با بانک ملت را دارای سابقه‌ای دیرینه ذکر کرد.دکتر مسعود کیماسی مدیرکل بازاریابی بانک ملت و عضو هیات علمی دانشگاه تهران هم در سخنرانی آغازین این مراسم نتایج حاصله از مسابقه ایده ملت را شگفت‌انگیز توصیف کرد و افزود: در ابتدای طرح ایده مسابقه انتظار چنین استقبالی را نداشتیم اما در ادامه شاهد ارایه ایده‌های جذاب، کاربردی و ارزشمندی از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف سراسر کشور بودیم.

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر

نظر کاربران