مرکز تجاری عمان به زودی افتتاح می‌شود

۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۸۵۸
مرکز تجاری عمان
به زودی افتتاح می‌شود

خراسان‌رضوی|

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، مرکز تجاری را در عمان تجهیز کرده که به زودی افتتاح خواهد شد.

راضیه علیرضایی دیروز در مراسم تفاهمنامه تجار جوان هرات با خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اظهار کرد: ما به صورت قطعی به این مطلب رسیدیم که دوران مشارکت تجاری در صورتی دوام پیدا می‌کند که ما به اقدامات مشترک در سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های صنعتی بپردازیم. از این جهت تجارت هر قدر که رابطه مستحکمی باشد، امروز با توجه به نیاز ایجاد شغل و فعالیت‌های اقتصادی تولید داخلی افغانستان و اراده دولت این کشور در افغانستان باید از صنعت این کشور حمایت کنیم. وی با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین شرکای افغانستان ایران بوده است، ادامه داد: باید به سمت سرمایه‌گذاری‌های تولیدی در این کشور برویم ودر حال حاضر اولویت‌های افغانستان اولویت‌های جدیدی بوده، همچنین در مرحله آغازینی از یک توسعه زیرساختی و

زیربنایی اعم از گاز، جاده و... در پیش گرفته است. رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خاطرنشان کرد: باید تجار ایرانی به این امر توجه کنند که بازار و شرایط افغانستان در حال تجربه تغییراتی در فعالیت‌های خود بوده که باید متناسب با نوع فعالیت‌های تجاری بهبود یابند. رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در افغانستان، نیاز تجار جوان هرات دستیابی به سرمایه‌گذاری مشترک در حوزه تولید است، تصریح کرد: در واقع تجار افغانستان خواهان این امر هستند که علاوه بر تجارت که براساس صادرات و واردات است، بتوانند سرمایه‌گذاری انجام دهند و تکنولوژی فرآوری مواد اولیه خود را داشته باشند و افغانستان به عنوان پایگاه تجاری برای صادرات رقابت‌پذیر و کیفی باشد.

 

ارسال نظر