شماره امروز: ۵۴۷

| کدخبر: 20149 | |

سلیمانی، معاون روابط عمومی مدیرعامل نیز در مورد خدماتی که ارایه می‌شود، می‌گوید: یک ماهی است که معاونتی در شرکت تعاونی راه‌اندازی شده که خدمات رفاهی، خدماتی، اجتماعی و با اولویت فرهنگی برای راننده‌های تاکسی و خانواده‌هایشان که به دست فراموشی سپرده شده‌اند با توجه به منزلت آنها راه‌اندازی شد. استفاده از رسانه ملی، شناسایی استعدادهای درخشان و نخبه در خانواده راننده‌های تاکسیرانی، ارایه مشاوره‌های فردی و گروهی، راه‌اندازی سایت، نشریه داخلی، سامانه پیامکی، کارگاه‌های آموزشی کوتاه‌مدت، استفاده از فضاهای گردشگری تهران (در رایزنی با شهرداری) پیگیری وام‌های درصد پایین برای راننده‌های حوزه لشکری، اردوهای زیارتی و سیاحتی (حداقل سالی یک سفر رایگان برای راننده تاکسی‌ها و خانواده‌هایشان) هدفمند و هوشمند کردن گروه‌های مجازی، متحدالشکل کردن لباس راننده‌های تاکسی شرکت تعاونی، ثبت ازدواج رایگان، تلفن گویا برای پاسخ گویی و... ازجمله خدمات این معاونت است. بیش از 90درصد این خدمات تا 3 ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به نیاز به درآمدزایی برای شرکت می‌گوید: تبلیغات انحصاری در شبکه تاکسیرانی را به ثمر رساندیم. یعنی طرح امتیاز تبلیغات مانیتورینگ تاکسیرانی را به نام شرکت تعاونی تاکسیرانی تهران ثبت کرده‌ایم. پیش‌بینی و رایزنی‌های آن انجام شده و مانیتورهایی در تاکسی تعبیه خواهد شد تا در طول مسافرکشی، تبلیغات انحصاری بعضی از شرکت‌ها از طریق آن پخش شود. با این روش هم به معیشت راننده کمک خواهد شد و هم برای شرکت درآمدزایی خواهد داشت. در ایستگاه‌های 133 هم مانیتورها و بیلبورموشن‌هایی وجود دارد که در تایم مختلف تبلیغات را پخش خواهند کرد. اگر شرکت دیگری بخواهد در این حوزه فعالیت داشته باشد باید با شرکت ما قرارداد ببندد و ما امتیاز به آنها بدهیم و اجازه پخش تیزرها در تایم خاصی را به آنها بدهیم و فقط شرکت تعاونی تاکسیرانی تهران است که این تجهیزات را به شرکت‌های دیگر می‌دهد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر

نظر کاربران