شماره امروز: ۵۴۷

| | |

روزنامه واشنگتن پست روز دوشنبه به اشتباه مقاله‌یی را با عنوان «بایدن کمپین ریاست‌جمهوری‌اش را به راه می‌اندازد»، منتشر کرد. پل کِین گزارشگر کنگره که نویسنده این مطلب بود، به سرعت به توییتر رفت و جزییات بیشتری درباره این فراهم کرد که چرا این مقاله منتشر شد. به نظر می‌رسد این خبر، مطلب آماده‌یی بود که به این منظور نوشته شده بوده که درصورت اعلام رسمی ورود بایدن به رقابت ریاست‌جمهوری، واشنگتن پست بتواند سریع‌تر از دیگران آن را منتشر کند. کِین به 10هزار فالوئر خود در توییتر گفت: «اوایل امشب، یک مشکل تکنیکی باعث شد مطلبی که از پیش درباره معاون رییس‌جمهور جو بایدن نوشته شده بود، منتشر شود. این اتفاق وقتی افتاد که دبیرها داشتند چند فایل ویدیویی پست می‌کردند. این مقاله به نام من چاپ شده است. متاسفم که این مقاله به صورت اتفاقی منتشر شد. عمیقا معذرت‌خواهی می‌کنم». واشنگتن پست در ماه‌های اخیر و بعد از اینکه خانواده گراهام که مدت‌ها مالکیت آن را دراختیار داشت، این روزنامه را به جف بزوس موسس و مدیرعامل کمپانی آمازون فروخت، شدیدا در تلاش بوده تا به سرعت کارهای خود اضافه کند و در انتشار خبرهای جدید و فوری از رقبایش پیشی بگیرد. امسال، این کمپانی میزان بازدیدهای رسمی خود را منتشر کرد که اگر به همین ترتیب پیش برود تا سال آینده می‌تواند به نیویورک تایمز هم برسد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر

نظر کاربران