شماره امروز: ۵۴۷

| کدخبر: 52274 | |

گلستان

جلسه‌یی باحضور مدیرعامل مخابرات گلستان و عوامل اجرای جشنواره طعم تابستان برگزار شد. در این جلسه که باهدف بررسی مشکلات اجرای طرح و تحلیل نتایج به دست آمده از اجرای آن برگزار شد، مدیرعامل جدید مخابرات گلستان اعلام کرد که رضایت مشتریان از ساختار اجرایی و عملیاتی مخابرات استان در اولویت کاری‌اش قرار دارد. صحبت‌هایی که در جلسه با عوامل اجرایی جشنواره طعم تابستان مطرح شدند. غلامعلی شهمرادی مدیرعامل مخابرات استان گلستان با ارزنده برشمردن اجرای چنین جشنواره‌هایی گفت: جشنواره طعم تابستان و موارد مشابه که درسال‌های اخیر در مخابرات گلستان اجرا شده است به جهت ارائه خدمات متنوع و با کیفیت به مشتریان در دستور کار قرار گرفته است. وی با تاکید بر اینکه مشتریان برای ما شأن بسیار بالایی دارند گفت: انتظارات مشتریان با توجه به رشد فناوری افزایش یافته و این موجب می‌شود با تلاش بیشتر جهت رفع نیازهای آنها اقدام کنیم و خدمات و سرویس‌های متنوع و با کیفیت را به آنها واگذار نماییم. حضور چهره به چهره کارکنان مدیریت تجاری با مشتریان خانگی و تجاری منجر به شناخت نیازهای آنان و آگاهی از مشکلاتشان خواهد شد که این امر کمک شایانی به نحوه ارائه خدمات و سرویس‌ها می‌کند. شهمرادی با اشاره به زمان باقیمانده از جشنواره طعم تابستان گفت: همه کارکنان نسبت به معرفی سرویس‌ها و خدمات اینترنت پرسرعت که در این جشنواره به هم استانی‌ها ارائه می‌شود همت نمایند تا مشتریان با آگاهی بیشتر نسبت به خرید محصولات مخابرات اقدام کنند. لازم به ذکر است در جشنواره «اینترنت خوب با طعم تابستان» متقاضیان می‌توانند اینترنت پرسرعت را باسرعت بالا و حجم زیاد و قیمت پایین دراختیار داشته باشند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر

نظر کاربران