شماره امروز: ۵۴۷

| | |

کارکنان فیس‌بوک برای اشاره به تأثیر بدنامی این شبکه اجتماعی بر روی زیرمجموعه‌هایی مانند اینستاگرام و واتس‌اپ از اصطلاح مالیات بر برند استفاده می‌کنند.

کارکنان فیس‌بوک برای اشاره به تأثیر بدنامی این شبکه اجتماعی بر روی زیرمجموعه‌هایی مانند اینستاگرام و واتس‌اپ از اصطلاح مالیات بر برند استفاده می‌کنند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی ان بی سی، کارکنان فیس‌بوک در مکاتبات و تعاملات داخلی خود می‌گویند فیس‌بوک با تغییر نام خود به متا در تلاش برای از بین بردن آن چیزی است که مالیات بر برند توصیف شده است. منظور آنان این است که بدنامی فیس‌بوک و سوء شهرت آن بر روی اعتبار و محبوبیت اینستاگرام و واتس‌اپ هم که توسط فیس‌بوک خریداری شده‌اند، تأثیر منفی گذاشته است. مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس‌بوک از تغییر نام این شرکت به متا خبر داده است تا برای مقابله با موج حمله به فیس‌بوک برنامه‌ریزی کند. در هفته‌های اخیر افشاگری‌های گسترده‌ای علیه فیس‌بوک اتفاق افتاده که نشان می‌دهد این شرکت مروج نفرت پراکنی است، دوقطبی شدن جامعه و حمله به دموکراسی امریکایی را ترویج و محتوای آن احساسات منفی را در نوجوانان و جوانان ایجاد می‌کند.استفاده از اصطلاح مالیات بر برند توسط کارکنان فیس‌بوک به سال ۲۰۱۶ و زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور بازمی‌گردد که به انتخاب دونالد ترامپ منجر شد.

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر

نظر کاربران