شماره امروز: ۵۴۷

| | |

رویترز| فیس‌بوک کنفرانس مارکتینگ سالانه خود در سان فرانسیسکو را کنسل کرده و علت این کار ترس از دامن زدن به شیوع ویروس کرونا عنوان شده است.

رویترز| فیس‌بوک کنفرانس مارکتینگ سالانه خود در سان فرانسیسکو را کنسل کرده و علت این کار ترس از دامن زدن به شیوع ویروس کرونا عنوان شده است. به گزارش دیجیاتو، این کنفرانس که هر ساله در سان‌فرانسیسکو برگزار می‌شود، پذیرای بیش از 4000 نفر است و در آن فیس‌بوک از استراتژی‌های جدید بازاریابی خود رونمایی می‌کند. با این حال با توجه به شیوع بی‌رویه ویروس کرونا (COVID_19) این غول شبکه‌های اجتماعی تصمیم گرفت تا کنفرانس امسال خود را لغو کند. سخنگوی فیس‌بوک در این رابطه گفته است: «اولویت اول ما سلامت و امنیت تیم‌های‌مان است و به همین دلیل و صرفا به دلیل پیشگیری و احتیاط، کنفرانس بین‌المللی بازاریابی خود را به دلیل ریسک بالای ابتلا به ویروس کرونا لغو می‌کنیم.» کرونا ویروس تاکنون باعث تعطیلی کارخانه‌ها و فروشگاه‌ها، کاهش تولیدات و تاخیر در عرضه محصولات شده است. فیس‌بوک اولین شرکتی نیست که کنفرانس خود را لغو می‌کند. هنوز درمانی برای این ویروس خطرناک معرفی نشده و از همین رو بسیاری از شرکت‌های تکنولوژی محور برای حفاظت از جان کارمندان، اکثر برنامه‌ها و کنفرانس‌های خود را لغو می‌کنند.

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر

نظر کاربران