شماره امروز: ۵۴۷

| | |

گردهمایی بازاریابی دیجیتال، استارت‌آپ‌ها و تولید محتوا با هدف بررسی نوین‌ترین روش‌ها و برنامه‌های جهانی بازاریابی دیجیتالی در راستای شکل‌گیری استارت‌آپ‌های اقتصادی برگزار شد. به گزارش مهر،

گردهمایی بازاریابی دیجیتال، استارت‌آپ‌ها و تولید محتوا با هدف بررسی نوین‌ترین روش‌ها و برنامه‌های جهانی بازاریابی دیجیتالی در راستای شکل‌گیری استارت‌آپ‌های اقتصادی برگزار شد. به گزارش مهر، سومین گردهمایی «دست اندرکاران بازاریابی دیجیتال (DMDay)، استارت‌آپ‌ها و تولید محتوا» با حضور متخصصان، کارشناسان، استادان دانشگاه‌ها و دانشجویان و همچنین مدیران کسب‌و‌کارها و صنایع مختلف در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیما برگزار شد. امیرحسین قنبری، دبیر اجرایی این رویداد گفت: «در این گردهمایی سه‌روزه، نوین‌ترین روش‌ها و برنامه‌های جهانی بازاریابی دیجیتالی و شکل‌گیری استارت‌آپ‌های مختلف اقتصادی، علمی، پزشکی و اجتماعی ارایه می‌شود.» وی افزود: «روز بازاریابی دیجیتال، صرفا یک رویداد نیست، بلکه بستری است برای کمک به گسترش بازار دیجیتال و بازاریابی دیجیتالی و ماموریت اصلی آن نیز ایجاد بستری مناسب برای معرفی ظرفیت‌های دیجیتال مارکتینگ به صنایع و کسب و کارهای مختلف کشور است.»

قنبری با بیان اینکه بازاریابی دیجیتالی همواره تغییرات بسیاری را شاهد است و روز بازاریابی دیجیتال تلاش کرده تا آخرین دغدغه‌ها، راهکارها و روش‌های مختلف را با فعالان و علاقه‌مندان این حوزه به اشتراک بگذارد، گفت: «خلق فرصت‌های همکاری، اشتراک‌گذاری تجربیات و هم‌افزایی دانش باعث رشد این بازار می‌شود.» وی با بیان اینکه این رویداد در مجموع ۱۸۰۰ شرکت‌کننده را دور یکدیگر جمع کرده است، گفت: «برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی با موضوعات ری‌تارگتینک، دیجیتال برندیگ، سئو، پرفورمنس مارکتینگ و غیره از بخش‌های رویدادهای قبلی بوده است. در سومین رویداد بازاریابی دیجیتال نیز، مباحثی همچون ایجاد بستر مناسب برای معرفی روش‌های مدرن تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ و بررسی تاثیر آنها بر صنایع مختلف، بررسی دغدغه‌های روز در حوزه دیجیتال مارکتینگ و همکاری گسترده‌تر با همکاران، شرکای تجاری، رسانه‌ها و برگزارکنندگان از محورهای اصلی برگزاری است.» دبیر اجرایی این رویداد با بیان اینکه روز بازاریابی دیجیتال تصمیم دارد تا کاربردپذیری، تاثیرگذاری دیجیتال مارکتینگ در حوزه‌ها و صنایع مختلف را بررسی کند، گفت: «این بخش‌ تمامی حوزه‌های مرتبط با صنایع مصرفی، بهداشتی، غذایی، حمل‌و‌نقل، سفر و لجستیک، موبایل و تجهیزات کامپیوتری، لباس و فروشگاه‌های تجاری و زنجیره‌ای و مواردی از این دست را شامل می‌شود.»

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر

نظر کاربران