شماره امروز: ۵۴۷

| کدخبر: 113595 | |

شبکه اجتماعی فیس‌بوک یک قرارداد همکاری برای استفاده از حق امتیاز محصولات با گروه جهانی موسیقی (Universal Music Group) امضا کرده است.

ایسنا|

شبکه اجتماعی فیس‌بوک یک قرارداد همکاری برای استفاده از حق امتیاز محصولات با گروه جهانی موسیقی (Universal Music Group) امضا کرده است.

شبکه اجتماعی فیس‌بوک با گروه جهانی موسیقی (Universal Music Group) که یکی از بازیگران اصلی در صنعت تولید و پخش موسیقی در جهان است، یک قرارداد همکاری امضا کرده است تا بدین وسیله بتواند از حق امتیاز محصولات تولیدی آنها در پلتفرم شبکه اجتماعی خود استفاده کند. فیس‌بوک قصد دارد علاوه بر گسترش و توسعه پلتفرم ویدیویی رو به رشد خود، به لطف توافق نامه‌ها و همکاری با شرکت‌های مربوطه بتواند فعالیت‌های خود را در این بخش تقویت کند. این در حالی است که خبر قرارداد گروه جهانی موسیقی با یوتیوب نیز اوایل هفته جاری رسانه‌یی شده بود. این قرار داد میان فیس‌بوک و گروه جهانی موسیقی شامل سایر زیر مجموعه‌های این شبکه اجتماعی همچون اینستاگرام و آکیولس هم می‌شود. مایکل نش - مسوول استراتژی‌ها دیجیتال گروه جهانی موسیقی - درباره عقد قرارداد همکاری مذکور عنوان کرده است: «این همکاری نشانه مثبت و اقدامی منصفانه از سوی شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار فیس‌بوک برای تقویت و ارتقای سطح موسیقی جهان به شمار می‌رود تا بدون اشتراک حقوق خود به همکاری با هم بپردازند.»

وی در ادامه افزود: «این مساله به سود تولیدکنندگان، صاحبان اثر، طرفداران و سرمایه‌گذاران در عرصه موسیقی خواهد بود.»

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر

نظر کاربران