اخبار

۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۵۷۵۰
اخبار

پیام مدیرعامل فولاد خوزستان به مناسبت ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا

مقام معظم رهبری (مد‌ظله‌العالی): «تکریم شهیدان به آن است که این ملت هرگز در برابر سلطه‌گران مستکبر سر خم نکنند و یاد شهیدان باید همیشه در فضای جامعه زنده باشد.»

بسم رب الشهدا و الصدیقین

سلام و درود به ارواح مطهر شهدا، آنان که با گذشتن از جان خود، استقلال، آزادی و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای ملت شریف ایران رقم زدند. آن پویندگان راه حق که دعوت الهی را لبیک گفتند و چنانکه خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید: «ولا تحسبنّ الّذین قُتِلوا فی سبیلِ‌الله أمواتًا  بل أحیاءٌ عِند ربِّهِم یرزقون»؛ آنان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند و به جهت همان ایثار، از خودگذشتگی، عشق و ایمان راستین، همواره در اذهان و خاطره‌‌ها زنده خواهند ماند. پولادمردان شرکت فولاد خوزستان به واسطه تقدیم ۵۶ شهید سرافراز و حضور همیشگی ایثارگران در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، بر خود می‌بالند و آرمان‌‌های آنان را همواره هدایت‌گر راه خویش می‌دانند.  اینجانب ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا را گرامی داشته و این روز در واقع فرصتی است که این حقیقت را مرور نماییم که بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و خدمت به خانواده معززشان تکلیفی است بر همه ما برای احیا ارزش‌های والا و مقدسی که مورد تاکید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده است. امیدوارم که رضایت شهدای گرانقدر و دعای خیر خانواده صبور آنان و همرزمان ایثارگرشان باعث سعادت دنیا و توشه آخرت‌مان گردد.

و من‌الله التوفیق

علی محمدی

مدیرعامل فولاد خوزستان

 

مدیرعامل فولاد خوزستان

 در پیامی ولادت با سعادت

 امام علی (ع) را تبریک گفت

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حضرت امام علی(ع) بزرگ‌ترین منادی عدالت و شجاعت و به عنوان یاور راستین و همیشگی پیامبر اکرم(ص)، با گفتار و منش خویش خصوصا با رعایت عدالت، مردم‌داری و حفظ کرامت انسانی در ترویج دین مبین اسلام نقش بسزایی داشت. اینجانب فرارسیدن سیزدهم رجب سالروز میلاد با سعادت اولین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، مولی‌الموحدین حضرت امام علی(ع) که به نام روز پدر نیز مزین گردیده است را گرامی داشته و ضمن تبریک این عید فرخنده خدمت همکاران تلاشگر گروه فولاد خوزستان، عزت و سربلندی شما و خانواده محترمتان را در سایه عدالت آن امام همام از درگاه حضرت حق مسئلت دارم.

و من‌الله‌ التوفیق

علی محمدی

مدیرعامل فولاد خوزستان

افتتاح خط تولید روزانه

 ۴ هزار ماسک بیمارستانی

اهدای فوری ۱۰۰ هزار ماسک به ستاد بحران استانداری خوزستان

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، شرکت فولاد خوزستان در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی و حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تعداد ۱۰۰ هزار ماسک بیمارستانی به ستاد بحران استانداری خوزستان اهدا نموده و به زودی هم خط تولید «روزانه ۴ هزار ماسک» توسط کارگاهی وابسته به این شرکت و با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان و علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در خرمشهر افتتاح خواهد شد. شایان ذکر است این اقدام در راستای فراهم کردن نیازمندی هموطنان خوزستانی در دستور کار شرکت فولاد خوزستان قرار گرفت و با همکاری شرکت بردیا جنوب واقع در شهرک صنعتی خرمشهر با مساحت ٧٢٠٠ مترمکعب و با به‌کارگیری ۴۰ نیرو به تولید ماسک تخصیص یافته است.

 

 

ارسال نظر