اخبار

۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۰:۲۰:۵۷
کد خبر: ۱۲۳۱۳۶

سازوکار صدور مجوز دفاترپیشخوان شهرستان‌ها

تعادل| سازمان اداری و استخدامی، ضمن تعیین اعضای کارگروه‌های استانی صدور مجوز دفاتر پیشخوان دولت، آنها را موظف به ارائه گزارش‌های دوره‌یی فعالیت خود کرد.

جمشید انصاری رییس سازمان اداری و استخدامی در بخشنامه‌یی به دستگاه‌های اجرایی کشور، اعضای «کارگروه‌های استانی دریافت بررسی و تایید درخواست متقاضیان» صدور مجوز «دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی» را مشخص کرد. به این ترتیب اعضای این کارگروه‌های استانی عبارتند از: مدیرکل ارتباطات و فناوری استان، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، مدیریت فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری. وظایف این کارگروه‌ها نیز عبارت است از: انجام آمایش استانی در چارچوب نیازمندی‌های استان و پیشنهاد توسعه دفاتر به سازمان تنظیم مقررات رادیویی؛ دریافت درخواست متقاضیان دفتر پیشخوان از طریق دبیرخانه، بررسی شرایط متقاضیان، ورود اطلاعات مربوط به متقاضیان در سامانه جهت صدور مجوز نهایی، ارائه گزارش‌های دوره‌یی از فعالیت‌ها حاصله به سازمان اداری و استخدامی، وزارت کشور و سازمان تنظیم مقررات رادیویی.

ساعت کار شعب بانک‌ها برای دریافت مالیات

فارس| سازمان امور مالیاتی در نامه‌یی به مدیرعامل بانک ملی ایران در خصوص اخذ مالیات توسط شعب آن بانک در روزهای پایانی مهلت اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 96 خواستار ایجاد تسهیلات برای مودیان مالیاتی شد. سازمان امور مالیاتی در خصوص اخذ مالیات توسط شعب بانک ملی در روزهای پایانی مهلت اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 96 خواستار ایجاد تسهیلات برای مودیان مالیاتی شد.

در این نامه با امضای سیدکامل تقوی‌نژاد رییس کل سازمان امور مالیاتی آمده است: نظر به اینکه آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 96 مودیان مالیاتی برای صاحبان مشاغل پایان خردادماه و برای اشخاص حقوقی و صاحبان املاک تجاری پایان تیرماه سال جاری است، برای ایجاد تسهیلات بیشتر برای مودیان مالیاتی خواهشمند است، دستور فرماید شعب آن بانک به شرط پیوست در استان تهران و تعدادی شعب در سایر استان‌ها که با هماهنگی سرپرست‌های بانک و ادارات کل امور مالیاتی استان‌ها تعیین می‌شوند در روزهای مذکور تا ساعت تعیین شده جهت ارائه خدمات اخذ مالیات اقدام کنند.

 

 

ارسال نظر