گزارش اقدامات اخذ مجوز تردد خودروهای صنعت پخش

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۶۹۳۳
گزارش اقدامات اخذ مجوز تردد خودروهای صنعت پخش

از نخستین ساعاتی که ستاد ملی مقابله با کرونای کشور خبری مبنی بر طرح محدودیت‌های دو هفته‌ای کرونا را صادر کرد، اقدامات مربوط به اخذ مجوز تردد بین استانی و 9 شب تا 4 بامداد را برای خودروهای شرکت به پخش در دستور کار قرار گرفت. در این راستا نامه‌های جداگانه‌ای به وزیر کشور، استاندار تهران، وزیر صمت، وزیر بهداشت، رییس راهور ناجا و رییس ستاد مبارزه با کرونای تهران ارسال شد و طی آن، نیاز به مجوز تردد خودروهای حمل غذا و دارو و همچنین مجوز مبرم تردد خودروی ویزیتورهای سراسر کشور درخواست گردید.

پس از پیگیری‌های به عمل آمده، مقرر شد تا ظهر شنبه یک آذر ماه لیست خودروهای صنعت پخش به پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام شود و بدین ترتیب ۵ اطلاعیه در‌خصوص جمع‌آوری اطلاعات خودروها از شرکت‌ها و شعب سراسر کشور صادر و از طریق ایمیل و شبکه‌های اجتماعی به اعضای انجمن اطلاع‌رسانی شد.

از این‌رو لیست خودروهای دریافتی را در قالب یک فایل به تعداد ۲۴۵۶ خودرو به پلیس راهور تحویل داده و پس از اعمال در واحد اجراییات عملیات پلیس راهور، نامه تاییدیه دریافتی از راهور را به تک تک شرکت‌هایی که تا آن زمان اقدام به ارسال لیست کرده بودند، تقدیم کرد.

همچنین شرکت‌هایی که لیست پلاک خود را ارسال کرده بودند و به هر دلیلی دارای اشکال در لیست‌های قبلی بودند و با فرمت فرمانداری همخوانی نداشتند را اصلاح کرده و در یک فایل به تعداد 4 هزار و 159 پلاک در شهرستان‌ها بودند را جمع‌آوری کرده و پس از رایزنی دراختیار فرمانداری گذاشت.

 

ارسال نظر