عملیات ضربتی تعمیر، تامین روشنایی و اصلاح شبکه برق در شادگان

۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۰۲۳۹
عملیات ضربتی تعمیر، تامین روشنایی و اصلاح شبکه برق در شادگان

عملیات جهادی تعمیر و تامین روشنایی در حوزه مدیریت توزیع نیروی برق شادگان با موفقیت انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، این عملیات در راستای طرح قرارگاه پنجشنبه‌های جهادی ادارات شادگان در رابطه با ارتقای خدمات و رفع نیاز‌ها و مشکلات ضروری مردم در حوزه‌های مختلف در روستای چومه سید علوان با حضور مسوولان در محل فرمانداری صورت گرفت.

در همین راستا با بررسی‌های کارشناسی، تعمیر و تامین روشنایی این منطقه در دستور کار مدیریت توزیع برق شادگان قرار گرفت که ظرف مدت یک روز بصورت ضربتی توسط گروه روشنایی این مدیریت به انجام رسید. 

بر اساس این گزارش، بدنبال درخواست‌های مردم و مشترکین نسبت به افت ولتاژ شبکه برق در مناطق دیگری از شهرستان، عملیات رفع ضعف افت ولتاژ شبکه برق با تعویض، نصب و راه‌اندازی یک دستگاه ترانس ۵۰۰ کیلو ولت آمپر در خیابان پاسداران، از جمله اقدامات اخیر در هفته گذشته می‌باشد. 

گفتنی است همزمان با عملیات تعمیر و تامین روشنایی در روستای چومه سید علوان برخورد یک دستگاه گریدر متعلق به پیمانکار شهرداری با پایه برق منجربه خمیدگی و شکستگی یک اصله پایه گردید که بلافاصله با حضور به موقع نیروهای عملیات در محل با همکاری شهرداری شادگان بدون خاموشی ضمن نصب پایه برق جدید، ایمن‌سازی کامل نیز صورت گرفت.

 

ارسال نظر