تعطیلی هاستل معروف تهران/ روز شیراز بدون گردشگر

۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۷۰۶۶
تعطیلی هاستل معروف تهران/ روز شیراز بدون گردشگر

یکی از مهم‌ترین اخبار گردشگری که در روزهای گذشته در شبکه‌های اجتماعی داغ شد، خبر تعطیلی هاستل کوژین بود. هاستل کوژین یکی از اولین و معروف‌ترین هاستل‌های تهران بود که گردشگران خارجی از آن استقبال کرده‌بودند. 

این هاستل به مرکزSEE YOU IN IRAN  تعلق داشت که سال‌های طولانی است در زمینه معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران به گردشگران خارجی فعالیت می‌کند.

این مرکز در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که به دلیل مشکلات مالی و عدم حمایت‌های دولتی قادر به بازگشایی هاستل کوژین در تهران نیست.

#روز_شیراز

هشتگ داغ دیگر روزهای گذشته #روز_شیراز بود.15 اردیبهشت ماه در تقویم روز شیراز نام گرفته‌است اما امسال شیراز در اردیبهشت یعنی مهم‌ترین ماه گردشگری این شهر به خاطر شیوع ویروس کرونا میزبان گردشگران نبود.

#مسجد-صورتی

در همین روزها قرار گرفتن مسجد نصیرالملک یا مسجد صورتی شیراز در فهرست 19 مکان مقدس جهان در یکی از پر تیراژ ترین مجلات گردشگری دنیا یعنی Condé Nast که در نیویورک منتشر می‌شود، با استقبال کاربران توییتر همراه شد.

#حمایت_از_کادر_درمان

حمایت از کادر درمان در این روزهای شیوع ویروس کووید-19 یکی از موضوعات داغ است در همین راستا بسیاری از تاسیسات گردشگری کشور برای تشکر از زحمات کادر درمان در این مدت، تسهیلاتی را برای سفرهای بعد از پایان این بحران برای کادر درمان اختصاص دادند.  تاسیسات گردشگری استان مرکزی هم با هشتگ #حمایت-از-کادر-درمان خبر دادند که تخفیف 50 درصدی برای این قشر از جامعه در نظر گرفته‌اند.

 

ارسال نظر