روی خط 2018

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۵۵۰۰

  سازماندهی جام جهانی 2018 بی‌نقص بود

«دیوید ترزگه» اسطوره فوتبال فرانسه در مصاحبه با خبرگزاری تاس اظهار داشت: سازماندهی جام جهانی 2018 بی‌نقص بوده و روسیه این دوره را به بهترین شکل ممکن برگزار کرده است.

تاس به نقل از ترزگه ادامه داد: باید بگویم روسیه کار سازماندهی این رویداد را به بهترین شکل ممکن انجام داد؛ به‌طوری که کوچک‌ترین اخبار منفی در جریان برگزاری این مسابقات به گوش نرسیده است. در برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای فوتبالی همواره جو کشور میزبان، امنیت، حمل و نقل و مهمان‌نوازی عناصر اصلی محسوب می‌شوند و با اطمینان می‌توانم بگویم که این جام جهانی نه تنها موفق‌ترین دوره برگزاری این رویداد بوده است؛ بلکه نمونه‌یی فوق‌العاده از سازماندهی مسابقات جهانی فوتبال محسوب می‌شود.

بر اساس برنامه، تیم‌های انگلیس و بلژیک دیروز دیدار رده‌بندی بیست و یکمین دوره جام جهانی را در ورزشگاه سن‌پترزبورگ برگزار کردند و رقابت دو تیم فرانسه و کرواسی نیز برای فتح جامی که بسیاری از اسطوره‌های فوتبال در حسرت کسب آن ناکام بوده‌اند؛ امروز در ورزشگاه لوژنیکی انجام می‌شود.

  به توپ طلا فکر نمی‌کنم، فقط قهرمانی

هافبک طراح کروات‌ها بار دیگر تاکید کرد به توپ طلا فکر نمی‌کند و تنها تمرکز او روی قهرمانی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکسپرس، تیم ملی فوتبال کرواسی باید در دیدار نهایی جام جهانی روسیه امروز به مصاف فرانسه برود. لوکا مودریچ ستاره خط میانی کروات‌ها در این رقابت‌ها عملکرد خوبی داشت و با توجه به درخشش در رئال مادرید، خیلی‌ها از او به عنوان یکی از نامزدهای اصلی توپ طلا یاد می‌کنند. لوکا مودریچ در صحبت‌های خود قبل از دیدار نهایی جام جهانی گفت: بارها تاکید کرده‌ام که تمام تمرکز من روی موفقیت تیمی است و به عناوین فردی از جمله توپ طلا فکر نمی‌کنم. وقتی مردم و رسانه‌ها از شما به عنوان گزینه توپ طلا یاد می‌کنند، افتخارآمیز و طبیعی است که خوشحال باشم. با این حال نگرانی بابت این موضوع ندارم و امیدوارم به تیمم کمک کنم تا بتواند در بازی یک‌شنبه به برتری برسد. بقیه چیزها خارج از کنترل من است.

مودریچ که ابتدا به دلیل کوتاهی قامت از تیم هایدوک کنار گذاشته شد، به تیم رقیب رقت و توانست درخشش خود را شروع کند. او درباره رسیدن موفقیت خود در آستانه دیدار فینال جام جهانی گفت: صحبت خاصی با منتقدان ندارم ولی خوشحالم که ثابت کردم آنها درباره من اشتباه می‌کردند. من از روز نخست به خودم و توانایی‌هایی که دارم اعتماد داشتم. سختی‌های زیادی در فوتبال کشیدم تا به این جایگاه برسم. مهم‌ترین موضوع برای من این بود که تسلیم نشوم و به راه خودم ادامه دهم و خوشحالم به این جایگاه رسیدم و حالا در دیدار نهایی جام جهانی حضور دارم.

 رونمایی از ترکیب منتخب زیر 23ساله‌ها

جام جهانی 2018 بازیکنان جوان زیادی را داشت که در این جام به میدان رفتند.

به گزارش ایلنا، در آستانه دیدار فینال جام جهانی ۲۰۱۸، نشریه گاردین تصمیم به انتخاب تیمی منتخب از بازیکنان زیر ۲۳ سال این دوره جام جهانی گرفته است.

فرانسیس اوزوهو (نیجریه)، بنجامین پاوارد (فرانسه)، یری مینا (کلمبیا)، خوزه خیمنز (اروگوئه)، مانوئل آکانجی (سوییس)، لوکاس هرناندز (فرانسه)، لوکاس توریرا (اروگوئه)، رودریگو بنتانکور (اروگوئه)، هیروینگ لوزانو (مکزیک)، کیلین امباپه (فرانسه) و رحیم استرلینگ (انگلیس)

این نشریه همچنین از بازیکنانی چون داوینسون سانچز، اتبو، میلینکووویچ ساویچ، الکساندر گولووین، یولیان برانت، اشرف حکیمی، موسی واگوئه و اسماییل سار به عنوان دیگر بازیکنان خوب زیر ۲۳ سال جام بیست و یکم نام برده است.

 سرقت بلیت فینال

چند نفر ناشناس با ضرب و شتم یک هوادار روس بلیت فینال جام جهانی 2018 را از او به سرقت بردند. به گزارش فارس، سایت اسپورت اکسپرس روسیه خبر داد که یکی از شهروندان روسی ساکن مسکو برای فروش بلیت فینال جام جهانی میان فرانسه و کرواسی اعلامیه زده بود. این هوادار روسی با یک مشتری به توافق رسید و وقتی در مکان حاضر شد چند نفر با ضرب و شتم شدید بلیت او را به سرقت بردند. هوادار روسی با مراجعه به مرکز پلیس مسکو آنها را از این ماجرا با خبر کرد. فینال جام جهانی 2018 روسیه امروز ساعت 19:30 برگزار می‌شود.

  سران کشورها فینال را تماشا می‌کنند

بیش از 10 رییس‌جمهوری و چندین مقام ارشد دیگر جهان برای تماشای بازی فینال جام جهانی 2018 که طبق برنامه امروز، در ورزشگاه «لوژنیکی» مسکو برگزار می‌شود؛ حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری تاس به نقل از «یوری اوشاکوف» دستیار ویژه «ولادیمیر پوتین» رییس‌جمهوری روسیه با درج این خبر نوشت: میهمانان خارجی بسیاری در این بازی حضور خواهند داشت که به احتمال فراوان

11 الی 12 رییس‌جمهوری از کشورهای مختلف، چندین نخست‌وزیر و بسیاری از مقامات ارشد دیگر را شامل می‌شود. مطابق اظهارات اوشاکوف، پوتین پس از برقراری تماس با تعدادی از سران کشورها شامل فلسطین، گابن، سودان و مولداوی که قصد حضور در دیدار فینال را دارند؛ روز یک‌شنبه با نخست‌وزیر مجارستان، امیر قطر و همچنین روسای جمهوری دو کشور فینالیست یعنی فرانسه و کرواسی و همچنین «توماس باخ» رییس کمیته بین‌المللی المپیک ملاقات خواهد کرد و سپس در ورزشگاه لوژنیکی حاضر می‌شود.

 

ارسال نظر