حاشیه‌های دنیای توپ گرد

۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۳۸۳
حاشیه‌های دنیای توپ گرد

 واکنش جالب بلیچر ریپورت به ضربه آرنج رونالدو

در بازی ایران و پرتغال، رونالدو کاپیتان پرتغالی‌ها که یک پنالتی از دست داد در صحنه‌یی با آرنج خود به صورت مرتضی پور‌علی‌گنجی بازیکن تیم ملی ایران ضربه‌یی وارد کرد. با این حال داور حتی با var هم راضی به دادن کارت قرمز به رونالدو نشد. حالا بلیچر ریپورت رسانه امریکایی با عکسی جالب این‌گونه کار رونالدو را نقل می‌کند «طوری که مردم در مادرید ضربه آرنج رونالدو را می‌بینند (تصویر چپ) و طوری که مردم در بارسلونا این ضربه را می‌بینند (تصویر راست)»

 جدال لفظی راموس با مارادونا

در یکی، دو هفته اخیر جنگ لفظی عجیبی را بین راموس و مارادونا شاهد بوده‌ایم. مارادونا اخیرا مدعی شده که دیگو گودین مدافع اتلتیکومادرید و تیم ملی اروگوئه و از رقبای اصلی راموس مدافع بهتری نسبت به کاپیتان رئال است. این صحبت‌ها به مذاق راموس خوش نیامد و کاپیتان اسپانیا پاسخ تندی به اسطوره آرژانتینی داد: «در آرژانتین همه می‌دانند مسی چندین سال نوری از مارادونا بهتر است و حالا بهترین بازیکن تاریخ آرژانتین مسی است.»

 صعود اروگوئه بدون حتی یک گل خورده به یک هشتم نهایی جام جهانی در کنار نمایش ضعیف خط میانی اسپانیا در بازی شب گذشته مقابل مراکش که دو گل خورد و چند گل نخورد، بهانه‌یی شد تا مارادونا بار دیگر به راموس طعنه بزند. او در پاسخ به راموس گفت: « اروگوئه تیمی متفاوت از لحاظ شکل بازی است و با بازیکنانی که از لحاظ فیزیکی در بهترین شرایط هستند، به تیم مقابل فرصت خلق موقعیت نمی‌دهد. آقای راموس اینقدر عصبانی نباش. گودین یک ستاره است و باید این را قبول کنی که از تو بهتر است. گودین از آن دست بازیکنانی است که فکر بازی خوانی بالاتری نسبت به دیگران دارد.»

 تمجید سفیر آلمان از واکنش درخشان بیرانوند

برشتولد سفیر آلمان در ایران که پیش از این علاقه خود را به فوتبال بارها نشان داده بود با انتشار لحظه مهار دریافت پنالتی رونالدو از سوی بیرانوند نوشت: تبریک به تیم ملی ایران برای عملکرد عالی، علیرضا بیرانوند یک گلر در کلاس جهانی با قابلیت‌هایی از ایلات لرستان. سفیر آلمان همچنین در توییت خود عکس‌های جالبی را از بیرانوند در گذشته منتشر کرده که در برخی از آنها به سرنوشت جالب بیرانوند برای رسیدن به دروازه تیم ملی ایران اشاره شده است. توییت جالب برشتولد نشان می‌دهد که علاقه او به فوتبال ایران تا چه اندازه زیاد و غیر قابل باور است و احتمالا در بازگشت تیم ملی به ایران و حضور ملی‌پوشان در تیم‌های باشگاهی باید باز هم شاهد حضور او در تمرینات تیم‌های لیگ برتری باشیم.

 مراکش شایسته صعود به دور بعد بود

مراکش و اسپانیا همزمان با بازی ایران و پرتغال به مصاف یکدیگر رفتند که کارشان با تساوی 2-2 به پایان رسید.

مراکشی‌ها مثل هر 3 بازی مرحله گروهی، نمایش درخشانی داشتند ولی پیش از این دیدار، با شکست مقابل پرتغال از دور رقابت‌ها کنار رفته بودند. با این حال فرناندو هیه رو تاکید کرد که آنها شایسته ادامه حضور در جام جهانی بودند. او گفت: «می‌دانستیم بازی خیلی سختی خواهد بود زیرا با حریف قدرتمندی روبه‌رو شدیم. آنها در این تورنومنت شایسته بیشتر از اینها بودند. شاید نتوانستند صعود کنند ولی ما می‌دانستیم رقیب قدرتمندی پیش‌رویمان است. هر چند صدرنشین هستیم ولی خیلی کارها باید انجام دهیم. ما 5 گل خوردیم که آمار ضعیفی است. باید با واقعیت روبه‌رو شد.»

 

ارسال نظر