فوتبال در فضای مجازی

۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۳۸۸۹
فوتبال در فضای مجازی

 تاثیر مشکلات اقتصادی بر سفره روحانی!

عکس رییس‌جمهور در زمان تماشای بازی‌های ایران در جام جهانی روسیه و دوره پیش در برزیل دستمایه توییت یک کاربر شده است. این کاربر به مشکلات اقتصادی اشاره کرده که حتی سفره روحانی را هم کوچک‌تر از 4سال پیش کرده است. این کاربر نوشت: «وزیر آقای روحانی گفته بود، سفره مردم تغییری نکرده! همین رییس‌جمهور از دوره قبل تا الان یه ظرف آجیل، یه ظرف میوه، یه دستمال کاغذی، یه ظرف شکلات از سفرش کم شده و چای از لیوانی تبدیل به استکانی شده.»

 دوربین و سوییچ‌ها در روسیه دراماتیک نیست!

هرجا که دوربینی بچرخد و تصویری بگیرد، مسعود فراستی آن را به نقد می‌کشد؛ حتی اگر آن دوربین به دنبال ثبت تصاویر فوتبال، آن هم در جام جهانی باشد. این منتقد تند و تیز سینما در یادداشتی نوشته است: «روسیه، شور و حال جام جهانی ندارد، پخش بازی‌ها خوب نیست، دوربین‌ها و سوییچ‌ها دراماتیک نیستند، نماها و مکث‌ها از پشت دروازه عصبانی‌کننده هستند.» این یادداشت فراستی در توییتر غوغایی به پا کرده و حس طنز کاربران این شبکه مجازی را برانگیخته است. یک کاربر نوشته است: «بنده خدا رفته سینما داشته فوتبال پخش می‌شده، کسی هم نگفته این فیلم نیست، پخش زنده فوتبال است!»

 جدال توییتری در شب پیروزی جزیره

گزارشگر فوتبال و مجری معروف انگلیسی پیرس مورگان شب دوشنبه بعد از پیروزی انگلیس در مقابل تونس در نخستین بازی سه شیر نشان‌ها با حمله به جنتلمن فوتبال انگلیس به جدالی توییتری دامن زد تا مشخص شود با وجود همه سرخوشی‌ها سرخپوشان نتوانسته‌اند در انگلیس همه را راضی کنند. بعد از بازی ‌گری لینه‌کر مهاجم سال‌های دور انگلیس که حرف‌هایش در جزیره خریدار دارد به توییتر رفت تا نشان دهد از انتقادهایی که به نمایش تیم ساوت‌گیت می‌شود، دل خونی دارد. لینه‌کر در توییتی نوشت: منتقدان انگلیس صلاحیت اظهارنظر درباره بازی تیم ملی کشور را ندارند. لینه‌کر می‌نویسد: «خیلی تعجب می‌کنم، وقتی می‌بینم بعضی‌ها جام جهانی را چقدر ساده می‌بینند. شما بازی تیم‌های به اصطلاح بزرگ را دیدید؟ به خصوص آنهایی که با تیم‌های دفاعی و سرسخت روبه‌رو شدند؟ به نظرم کسانی که از تیم ملی این قدر انتقاد می‌کنند، نمی‌دانند فوتبال چیست. شب همگی به خیر.» از طرف دیگر پیرس مورگان در تحلیل خود از عملکرد تیم ملی به جرگه منتقدان پیوسته و می‌گوید: « جز کین بقیه در گلزنی و تمام‌کنندگی وحشتناک ظاهر شدند.» مجری و گزارشگر معروف شبکه‌های بی‌بی‌سی و آی‌تی‌وی دیروز صبح، لینه‌کر را به خاطر اظهارنظرش هدف گرفت و گفت: لینه‌کر از استاندارد دوگانه تبعیت می‌کند. مورگان گفت: «آیا در مورد کسانی که هرگز سیاستمدار نبوده‌اند ولی دایما درباره سیاست حرافی کرده و سیاستمداران را به بی‌‌کفایتی متهم می‌کنند هم همین نظر را داری؟» لینه‌کر اما بعد از اظهارات مورگان از توییت خود دفاع کرد و در مقام پاسخگویی نوشت: «خیلی‌ها که هرگز فوتبال بازی نکرده‌اند، درک درستی از بازی دارند. پس رفقا با خیال راحت به حرافی درباره سیاست ادامه بدهید و به سیاستمداران بگویید، چقدر بی‌کفایت هستند.»

 

 

ارسال نظر