فوتبال در فضای مجازی

۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۳۸۱۴
فوتبال در فضای مجازی

 مرد مکزیکی حرف گوش کن

کاربران توییتر و اینستاگرام عکس‌های مردی حرف گوش کن! را دست به دست می‌کنند که به جای آنکه خودش به جام جهانی برود، ماکتش را به روسیه فرستاده است. چرا که زنش به او اجازه رفتن به این سفر را نداده است. دوستان این مرد مکزیکی در بازی روز یک‌شنبه تیم ملی این کشور با آلمان، ماکتی را از او به همراه داشتند و با پخش عکس‌های آن در شبکه‌های اجتماعی، او را به شهرت رساندند. هر چند این شهرت با تمسخر به دست آمد.

 تو که نمی‌خواستی رای بدی چرا رفتی!

از حضور کفاشیان و ساکت در کنگره فیفا برای انتخاب میزبان جام جهانی 2026 چند روز می‌گذرد اما کاربران توییتر همچنان این موضوع را دستمایه نوشته‌های طنز و جدی خود قرار داده‌اند. یکی از کاربران توییتر نوشته که این دو نفر هم یه کاره رفتند کنگره فیفا تا برای انتخاب میزبان جام جهانی ۲۰۲۶ به عنوان تنها کشور دنیا رای ممتنع بدهند. نمی‌شد وقتی نظر ایران از قبل معلوم بود مثل کوبا اینها هم نمی‌رفتند؟ مراکش از یک سو و 3 کشور کانادا، امریکا و مکزیک نامزد میزبانی جام جهانی 2026 بودند که سرانجام مراکش در این رقابت شکست خورد و 3 کشور امریکایی بیشترین رای را کسب کردند. ایران در این بین نه به میزبانی مراکش رای داد نه آن 3 کشور امریکایی.

 فریب تیم‌ها با شباهت چهره بازیکنان!

چشم بادامی‌ها با استفاده از شباهت چهره‌هایشان دیگر تیم‌ها را فریب می‌دهند. سرمربی تیم فوتبال کره جنوبی می‌گوید در بازی‌های دوستانه قبل از جام جهانی از بازیکنانش خواسته پیراهن‌هایی با شماره‌های متفاوت از شماره اصلی‌شان را بپوشند تا حریفانی که به گفته او نمی‌توانند چهره بازیکنان کره جنوبی را از هم تشخیص دهند، گیج شوند. به گفته شین تائه یونگ در بازی‌های اخیر مقابل بولیوی و سنگال، تنها سون هئونگ مین، مهاجم تاتنهام و کی سونگ یئونگ، کاپیتان تیم، شماره‌های اصلی خود را پوشیده‌اند. او گفته «آنها ممکن است چند تا از بازیکنان ما را بشناسند اما برای غربی‌ها خیلی سخت است که بین آسیایی‌ها تفاوت قائل شوند و ما هم به همین دلیل این کار را کردیم.»

 

ارسال نظر